/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Til Henningborchert
Fra : stearin
Vist : 214 gange
50 point
Dato : 15-01-04 18:29

Hej Henningborchert

Den "slankekur" du har udviklet, kunne jeg helt sikkert godt tænke mig at prøve, så ville blive superglad hvis du vil sende den :)
Du kan sende den til: mullemickey@ofir.dk

På forhånd tak, Stearin

Kommentar
Fra : dux_delux

Dato : 15-01-04 20:45

og til mig tak tak tak tak! dux_delux@yahoo.com
:) / Dux

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 16-01-04 08:09

God morgen

Jeg skal nok sende dem til jer. De går herfra om 10 - 20 minutter.

Til andre vil jeg bare sige at det normalt går hurtigere hvis i bestiller via min hjemmeside http://slankigen.webbyen.dk da der sker automatisk forsendelse derfra, og jeg slet ikke når at komme på kandu hver dag.

mvh

Henning