/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
www.amazon.com
Fra : TRQ
Vist : 302 gange
20 point
Dato : 15-01-04 15:25

Er det sikkert at købe bøger på dette online sted?
Ønsker at købe bogen Adobe GoLive6 Classroom in a book isbn 0201787199
Arnold busk kan skaffe den på 14 dage Pris ca 549,00 kr. ...
Men hvis jeg kan skaffe den billigere ved at købe den på nettet er jeg selvfølgelig åben.
Har du forslag til hvor det er godt at købe bøger på nettet (+sikkert og billigt)
Mvh. Tine

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-01-04 16:22

Jeg har efterhånden rigtig mange gange købt på nettet og jeg har aldrig haft problemer. Amazon er et af de rigtig seriøse steder. Dem kan du trygt stole på. I det firma hvor jeg arbejder køber man mange bøger hos Amazon og jeg ved at der aldrig er problemer. Jeg ved at der var én som fik en bog derfra som var beskadiget. Han gav dem besked og to dage senere havde han en ny, og han skulle vel at mærke ikke returnere den anden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 16:25

Amazon.com er da udmærket at handle på men hvorfor bruger du ikke den danske udgave www.amazon.dk

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 15-01-04 17:46

ja.. www.amazon.com er meget populær, så det siger sig selv at det er meget sikkert at handle der.
Den danske fører alligevel videre til den internationale.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 17:48

ting27
Vi er helt enige

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 15-01-04 17:48

...men hvad med www.ebay.com . Det er vildt godt at handle der.
Jeg har foretaget mange handler, og udvalget er stort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 17:54

Skulle lige til at foreslå det.
Normalt hedder det jo "jo større jo bedre" (gælder måske ikke lige Microsoft)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 15-01-04 18:16

dø MS