/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Reklamebannere - INDTJENING
Fra : h_blunck
Vist : 497 gange
300 point
Dato : 15-01-04 10:40

Hej allesammen

Jeg benytter tradedoubler, og modtager post via e-reklamer.dk -- men nu er jeg nået til det punkt, hvor jeg gerne vil udskifte nogen af mine bannere, og IKKE gider alt det "udbetalingsgrænse"-halløj som Tradedoubler har. Betalingen skal OGSÅ inkludere "antal klik" og det er ønskeligt at der er en vis bredde i udbudet...

Nogen steder I kan anbefale at kigge på. Håber de 300 points kan generere noget fornuftigt...

På forhånd 1000 tak.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-01-04 11:54

www.banner.dk er til bannerbytte. Så kan man billigt have sine egne reklamer.
www-partner-ads.com er det du mangler

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 15-01-04 12:11

www.partner-ads.com synes at være rimelig genial. Du er p.t. top-aspirant til top-points...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-01-04 12:16

Tak for det!

Accepteret svar
Fra : Interkriller

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-04 12:34

http://www.html.dk/artikler/00034/

Læs den her artikel, den omhandler netop dit spg

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 15-01-04 12:48

Tak for svaret Interkriller.

Mange nye links til nye steder, hvor aftaler kunne etableres.

Tak for indsatsen til jer begge.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Gid man her på kandu.dk kunne dele points f.eks. 100 - 200...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-04 21:36

hej Henrik

http://www.konkurrencesvar.dk/link/hvorfor_linkpartner.htm
er der diverse links bl.a. med mulighed for 75.000 gratis bannervisninger.

Der findes så meget forskelligt, men på siden er er samlet dem som jeg har personlig erfaring med