/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock 3510i med kabel
Fra : openphone_unlock
Vist : 473 gange
125 point
Dato : 15-01-04 07:32

findes der noget program/software til at unlocke nokia 3510i med kabel som virker
den skal unlockes med kabel da der er tastet forkert kode ind 5 gange
kan man evt 0 stille den tæller og så komme til at unlocke med kode aligevel
den er låst til DLG
er der nogen der kender deres prowider code?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-01-04 08:33

dlg er tdc....23801
du kan ikke nulstille ...der skal bruges kabel

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-01-04 08:52

hejsa
Du kan ikke unlocke med kun et kabel. Du skal bruge en tweak også, se mere her:
http://www.mobilkabler.dk/shop/index.php?side=produkter&kategori=Boxe&id=1 80
Du kan også finde en unlocker her
www.dkunlock.dk
det er nok det billigste

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 12:50

Til John...
DLG er IKKE tdc.
DLG er det samme som DEBITEL som er 23800001
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-01-04 19:13

korrekt....23800001

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-01-04 19:32

bare for god ordens skyld vil jeg oplyse at det er den Kode jeg har brugt (23800001)
min kunde havde forsøgt hos en anden unlocker som ikke kunde debitel koden
men da telefonen så ikke ville akceptere den kode, der blev beregne via min dongle,
kom jeg lidt i tvivl om DLG måske havde fået sin egen prowider kode.
jeg kan tilmed oplyse at jeg har haft et kabel tilsluttet den og udlæst selskabs lås kode og den siger også 23800001(med det program jeg har kan man godt udlæse oplysningerne fra telefonen men ikke unlocke den uden at indtaste den beregnede kode)

så vist der er nogen der løber på dette problem med DLG låst telefoner, så hører jeg da gerne hvad de finder ud af.
hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 23:04

Efter flere har sagt at man kan låse 3510i op med Fbus by Maestro har jeg lagt dette program på min download side på www.helloo.dk
Jeg mener ikke selv at det kan lade sig gøre men prøv dig frem.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Nighthawkjunior

Dato : 17-01-04 22:21

prøv og kig på http://ucables.com/ der findes noget forskelligt software....

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 17-01-04 23:23

flot Nighthawkjunior..
det går godt for dig!

Kommentar
Fra : Thorus_666

Dato : 04-02-04 20:15

Hvilket software skal jeg bruge til at udlæse min sikkerhedskode på min nokia 7210. Har prøvet med programmet LogoManager men det virker ikke... Nogle sige at man skal have special udstyr mens andre siger at jeg kan gøre det med et datakabel? Hjælp mig!
Tak på forhånd

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 125 point
Dato : 04-02-04 21:35

Prøv Fbus by Maestro som du finder på www.helloo.dk under gratis download!
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : openphone_unlock

Dato : 08-02-04 13:06

Tak for svaret helloo.dk.
jeg lukker nu spørgsmålet
selv om jeg ikke har haft held med progammet
men point går aligevel til dig Dan