/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Billeder
Fra : gril
Vist : 422 gange
5 point
Dato : 15-01-04 01:01

Hvordan tag man et blide af en film som har på computeren

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 01:41

Du bruger da bare windows movie maker (den følger med win xp)

Kommentar
Fra : hearnz

Dato : 15-01-04 02:25

flot svar refi...not

Du tager et screenshot ved at trykke på "print screen" knappen og derefter gå i photoshop og åbne en ny. Her sætter du så screenshotet ind (ctrl + v)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 02:35

Ganske rigtigt, men alle har jo ikke photoshop.
Der findes hundredevis af muligheder for at trække billeder af film (alt afhængig af hvad man har på computeren.
Jeg har også et lille program der kan capture hvad som helst

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 15-01-04 06:58

tryk Alt Gr + Print Screen. nu har du billedet i udklipsholderen. du kan nu gå ind i Word, publisher, eller andre programmer, og sæt ind/past, og du har dit billede.

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 15-01-04 10:20

Hej Refi. Nu er det jo et Photopshop ? som Gril stiller !! godt ord igen. Men hvad er det for et lille program du har som kan capture hvad som helst, er interesseret, hilsen jeppe

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 15-01-04 11:28

prøv et program der hedder snagit fra TECH Smith, det klare stort set alt, udsnit video DirectX programmer, billerder fra web sider, der er også en print til skærm funktion og meget meget mere

2243 /claus

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 5 point
Dato : 15-01-04 15:27

Programmet hedder AnalogX og website er www.analogX.com

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 16-01-04 15:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 15:23

Selv tak

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 16-01-04 17:56

Til refi. Tak for info hilsen jeppe