/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Passer fælge fra Mondeo på Peugeot 309
Fra : joker
Vist : 889 gange
50 point
Dato : 24-03-02 15:19

Jeg har lige solgt min Ford Mondeo fra '97 og købt en noget ældre Peugeot 309 fra 1987.. Mit spørgsmål er så om alu fælgene (195/60-15) fra Mondeoen kan passe på Peugeoten?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 24-03-02 15:19

> Jeg har lige solgt min Ford Mondeo fra '97 og købt en noget ældre
> Peugeot 309 fra 1987.. Mit spørgsmål er så om alu fælgene (195/60-15)
> fra Mondeoen kan passe på Peugeoten?r at fiske fra kysten
> eller båd på havet.

Nej de passer ikke.
De passer derimod på en Sierra, så du må hellere bytte puggen til en Sierra.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Godkendelse af svar
Fra : joker

Dato : 24-03-02 15:58

Tak for svaret Tom.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-03-02 23:02

Hej

Nej, de passer ikke - som Tom allerede har svaret. De ville derimod passe
fortrinligt på min Mondeo... Er du eventuelt interesseret i at sælge? Hvad
er det for nogle fælge? Er der dæk på? Med mønster? Hvor befinder de sig?
Hvad skal de koste?

mvh
Per Larsen

"joker" <joker.news@kandu.dk> wrote in message
news:U4ln8.419$_T4.29218@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige solgt min Ford Mondeo fra '97 og købt en noget ældre
> Peugeot 309 fra 1987.. Mit spørgsmål er så om alu fælgene (195/60-15)
> fra Mondeoen kan passe på Peugeoten?r at fiske fra kysten
> eller båd på havet.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>