/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google
Fra : Monsen1234
Vist : 406 gange
200 point
Dato : 14-01-04 21:41

Er der nogen der har en ide om hvorfor mine sider kun kan ses som et link i Google og således ikke bliver vist når man søger på siden, det er kun min hoved side og et par undersider der kan søges på alle mine andre undersider står kun som link og har gjort det i mange måneder.
Prøv at søg på monsefar på danske sider, er der en forklaring eller har jeg gjort noget forkert ?

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 21:46

jeg tror ikke du er tilmeldt google men når du søger på monsefar kommer de sider der er tilmeldt op hvor din side er nævnt der kan godt gå meget lang tid fra du tilmelder dig til du kommer på
mvh Granslam

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 14-01-04 21:49

hvad hedder din side?

//anne

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 14-01-04 21:51

Jeg er tilmeldt, det kan du også se når du søger på navnet, at index siden er der, men der er 16-17 under sider der kun er skrevet som link, de 8-10 af dem har været rigtig beskrevet så man kunne søge på dem , men de er igen forsvundet.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 21:52
Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 21:56

det er dit søge ord der er forkert hvis du søger på Naja og Henning`s hjemmeside kommer denne frem http://www.monsefar.esenet.dk/

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 21:57

det kan du vel rette et eller andet sted e.v.t send en forespørgsel til google
mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : ajohansen

Modtaget 210 point
Dato : 14-01-04 21:58

mon ikke det er google der har et problem

//anne

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 14-01-04 22:02

Det forstår jeg godt, men søger man f.eks. på Alrune Rod kommer min side med Alrune Rod ikke på Google mere, den og flere andre undersider kunne man ind til for et par mdr. komme direkte ind på fordi de ikke kun stod som et link.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 14-01-04 22:07

Jeg mener også det er Google der må være et el. andet med, eller også kan de bare ikke lide mig *G*
Jeg skrev et indlæg for få dage siden i GAFFA.DK om Alrune Rod og hvis man søger på Alrune Rod kan man allerede se det og det er kun en uges tid siden, Men mine link er lige som frosset fast i flere mdr.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-01-04 10:51

Du skal lave metatags og matadata. Når Google så kommer forbi kan den overføre de data til sin database som du sætter i disse tags. Gå ind på www.metamaten.dk - læs og udfør!

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-01-04 16:00

Der har altid været metatags og matadata på mine sider, lavet på www.metamaten.dk så det kan heller ikke være derfor.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 15-01-04 16:05

Har du prøvet at lave en robots.txt, som guider robotterne til at vælge mapper?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-01-04 16:24

Nej det ved jeg ikke hvad er, hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:36

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 08-04-04 14:17

Tak for svaret ajohansen.
Jo, det er nok dem