/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Hvor kan jeg låne penge? Ikke i RKI!
Fra : stanley
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 14-01-04 21:38

Ved nogen hvor man kan låne penge til en lav rente uden at give oplysninger om indtægtsforhold m.v.? Jeg er ikke i RKI!

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 14-01-04 21:41

Prøv at kigge på dr's rabatten de har et link til billigste lån har jeg lige set i fjerneren Mvh Sune

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 21:41

hvis ikke du vil oplyse om indtægt
tror jeg du skal prøve hells angels eller bandidos
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-04 21:48
Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 14-01-04 22:08

Jeg tror bestemt heller ikke, at du kan låne penge et lovlydigt sted uden at opgive de gængse informationer om indtægt og formue. Ville du selv gøre dét??? Men prøv hos noget familie eller venner, som kender dig.... og stoler på dig.... Misbrug nu ikke tilliden. Det giver værre bøvl end RKI... med mindre det er HA.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-04 23:48

Det er nu ikke helt rigtigt.
Jeg lavede engang en konto, hvor man ved oprettelsen forlangte selvangivelse.
Da jeg gjorde dem opmærksom på at min indtægt ikke ragede dem - så kunne jeg jo bare gå i banken - så fik jeg sk´´ kontokortet uden oplysninger.
Mange er vilde med at låne penge ud da renten er lav.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:35

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : stanley

Dato : 01-08-04 13:39

Tak for svaret Sunowich.