/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside!
Fra : annvibeke
Vist : 534 gange
200 point
Dato : 24-03-02 10:33

Den bærbare pc har wME og officexp-professional
Den har osse fået installeret 3 netbank-programmer.
Jeg skal kunne arbejde på min hjemmeside som er lavet i frontpage/netscape/w98/office2000/
Vil disse netbank-programmer lade sig irritere af dette?

vh ann-vibeke

NB Pga den erfaring jeg gjorde mig, forleden dag med et virus-spørgsmål,
har jeg valgt at lægge disse spørgsmål ud i 3 indlæg, for at jeg kan ha'
mulighed for at dele pointene mellem flere - om nødvendigt.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 210 point
Dato : 24-03-02 11:13

Hejsa
Det du skal være opmærksom på er
om din internet udbyder understøtter
frontpage extentions, til at du kan redigere
din hj.side. (dette finder du ud af på deres hj.side.)
netbank-programmer kører selvom du ikke har frontpage
indstalleret på din Computer.
så nej netbank-programmerne vil ikke lade sig
irritere af dette.

se evt. her http://portal.worldonline.dk/
klik på internet >support >hjemmesider > Frontpage Extensions
jeg kan desværre ikke give direkte link dertil :(

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-02 11:27

Det er den samme internet-udbyder.
Min hjemmeside er opbygget på den stationære og skal "overføres" til den bær-bare.
Du svarer:" netbank-programmer kører selvom du ikke har frontpage
indstalleret på din Computer"
Jeg vil hellere vide om net-bank kan køre MED frontpage!

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : dk

Dato : 24-03-02 11:39

Jeg vil hellere vide om net-bank kan køre MED frontpage!

det er der heller ingen problemer med.
Jeg kører selv på samme måde, (med frontpage og 2 netbank-programmer)
uden problemer.
programmerne kører uafhændigt af hinnaden.
der vil derfor ingen konflikt være.

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-02 11:45

Tak for svaret!

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 24-03-02 11:50

Jeg vil meget gerne have uddybet, hvordan du ønsker at netbank skal fungere.

Jeg kan heller ikke se konflikten. Jeg bruger L&S netbank og Jyske netbank. L&S netbank gemmer koder og oplysninger på din Pc'er - disse koder skal være på begger PC'ere hvis du benytter Lån & Spar netbank.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-02 12:02

Det er netscape der bekymrer mig fordi jeg oplever den megt dominerende.
F.eks vil et link i en email åbnes i netscape - og min erfaring er at ikke alt kan åbnes her.
For at omgås dette uden irritation kopierer jeg linket og åbner det i explorer.

Derfor tænkte jeg, at net-bank osse ville la' sig irritere af netscape.

vh ann-vibeke