/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Retur til Louis....?
Fra : hms
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 14-01-04 19:47

Hej.

Er lidt i tvivl om man selv skal betale porto, hvis der sendes varer tilbage til Louis.

Den returmærkat som følger med varerne i Tyskland er nemlig fjernet ved forsendelse til f.eks Danmark.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 19:55

Du har vel egentlig selv svaret.
Retur-mærkaten gælder sansynligvis kun til fragt indenfor Tyskland, så derfor er den taget af, og desværre må du nok selv betale for returfragt.
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-04 19:57

Det er meget få firmaer der gratis modtager returgods fra udlandet.

Kommentar
Fra : hms

Dato : 15-01-04 12:28

Hej.

Fandt ud af det idag.

Man betaler selv på posthuset og ligger kvitteringen i pakken.Derefter får man refunderet beløbet når pakken når ned til Louis.

m.v.h.
hms

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-04 13:35

Det lyder godt - nu er det spændende om pengene også kommer.
Emesen.

Kommentar
Fra : hakkinen

Dato : 23-01-04 00:13

Det er totalt åndsvagt at købe dine reservedele og stumper i udlandet hms, da de ikke engang er billigere der end herhjemme mere, ligesom det kun gir' problemer osv. ved at skulle returnere dem ja! Jeg har lige købt de totalt fedeste stumper til min Suki SV650'er hos AT MC Teknik, som faktisk var billigere end Tyskernes priser, og som jeg netop oss har haft sammenlignet..... Tag engang en tjekker på deres side: www.atmcteknik.dk

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 04-02-04 10:54

Tak for svaret emesen.

Alle pengene gik ind på kontonummeret tilhørende mit Visa kort, helt uden problemer (incl.Porto)
Det var god service ! !
m.v.h.

hms