/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Du er..teksten
Fra : jensen45
Vist : 436 gange
20 point
Dato : 14-01-04 17:25

Jeg mangler teksten til kærlighedssangen Du er..... jeg tror den er med Anne Linnet.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 17:33

det er med news og det er søs finger der er fo sanger

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-01-04 17:34

forsanger

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-01-04 17:59

der er mange sange hvor hun synger Du er...

Kommentar
Fra : jensen45

Dato : 14-01-04 19:05

Jeg mangler teksten, det er en meget stille sang, jeg kan huske noget i stil med Du er....det smukkeste jeg endnu har set. Eller noget i den stil.

Accepteret svar
Fra : nicolehh

Modtaget 20 point
Dato : 14-01-04 20:03

Du er, den eneste jeg holder af, fylder op den hele dag, den hele dag.

Du er, det smukkeste jeg endnu har set, det bedste der for mig er sket, mig er sket.

Du er, det varmeste der er på jord, du er der hvor alle blomsterne, blomsterne gror. gror.

du tog mit hjerte med, pas godt på det, for det har ingen våben med.
se det er kærlighed, du tog mit hjerte med, pas godt på det, for det har ingen våben med.

nej, nej.

Du er den eneste jeg stoler på, derfor må du aldrig, nej aldrig gå.

du tog mit hjerte med, pas godt på det, for det har ingen våben med.
se det er kærlighed, du tog mit hjerte med, pas godt på det, for det har ingen våben med

Åhh.

se det er kærlighed, du tog mit hjerte med, pas godt på det, for det har ingen våben med.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 14-01-04 20:05

Det sidste gror i 3. vers skulle ikke med

Tag dig ikke af evt. stavefejl!
Det gik temmelig hurtigt... *ggg*

Godkendelse af svar
Fra : jensen45

Dato : 14-01-04 21:36

Tak for svaret nicolehh.