/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside!
Fra : annvibeke
Vist : 364 gange
200 point
Dato : 24-03-02 10:27

Min stationære pc skal retableres!
Nu er mine spørgsmål:
Behøver jeg at "gemme" min hjemmeside-mappe?
Er det ikke bare at kopiere hele molevitten fra upload-adressen, når min pc er klar igen?

vh ann-vibeke

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 210 point
Dato : 24-03-02 10:43

Jo - det kan du godt nøjes med. Men husk du får kun hvad der er gemt på upload-adressen.

Kig lige efter om der ikke er nogle filer, du vil være sikker på at bevare på din egen PC.

Mvh
Bjarne H

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-02 10:50

Tak for svaret!

vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 24-03-02 10:57

Selv tak!

Jeg har selv været prøvet det, og det virkede fint. Du bør endvidere sikre dig, at du har noteret dine korrekte Password og navne m.v.

Mvh
Bjarne H