/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
bredere skærme ?
Fra : wollmar
Vist : 995 gange
100 point
Dato : 24-03-02 08:25

Har købt et sæt 7,5 x 17" alufælge billigt som passer til min previa,
men de er lidt for brede og rager derfor ca. 15mm ud over skærmkanten
dækne er 235/45/17 men tror ikke at det vil give nok hvis jeg sætter smallere dæk på
kan man få bredere skærme eller ekstra skærmkanter som man kan sætte på bilen for
at hjulene ikke rager ud over skærmene.

Mvh.
wollmar

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-03-02 09:09

On Sun, 24 Mar 2002 07:24:40 GMT, "wollmar" <wollmar.news@kandu.dk>
wrote:

>kan man få bredere skærme eller ekstra skærmkanter som man kan sætte på
>bilen for at hjulene ikke rager ud over skærmene.

Jep - du kan få skærmforøgere i plast eller forkrommet look til langt
de fleste biler. Specifik Previa har jeg dog aldrig set til.

--
Mvh Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-03-02 09:16

Sun, 24 Mar 2002 07:24:40 GMT, skrev wollmar, på 16 linier, i
<n0fn8.146$_T4.21102@news010.worldonline.dk>, :

>Har købt et sæt 7,5 x 17" alufælge billigt som passer til min previa,
>men de er lidt for brede og rager derfor ca. 15mm ud over skærmkanten
>dækne er 235/45/17 men tror ikke at det vil give nok hvis jeg sætter
>smallere dæk på
>kan man få bredere skærme eller ekstra skærmkanter som man kan sætte på
>bilen for
>at hjulene ikke rager ud over skærmene.

Hvis din indpresning på fælgene passer, må du så kun køre med 205 dæk.

--
Med venlig hilsen
Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Kommentar
Fra : guffy

Dato : 24-03-02 22:30

Hi

Det er muligt at du kan finde "side skirt" hos dette firma, hvis ikke toyota eller andet biltilbehørs firma i Danmark kan , sidse link viser at det kan lade sig gøre, men er nu nok ikke helt billigt.

Mvh
Guffy

http://www.coolwheels.com/related.cfm?make=Toyota&model=Previa&cat=Side%20Skirts
http://www.jps.co.jp/groovy_e/e_previa_exe/groovy_exe_new_pravia_us.html

Accepteret svar
Fra : experten

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-02 10:17

Du kunne starte med at sætte nye dæk med en bredde på 205 på, der efter tager du til den nærmeste karroserismed, de har en anordning der kan trække dine skærmkanter lidt ud, det er billigt at få gjort, og du slipper formentligt for at male bagefter.

Godkendelse af svar
Fra : wollmar

Dato : 14-07-02 17:54

Tak for svaret experten.