/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kender du et website hvor....
Fra : glad_pige
Vist : 489 gange
120 point
Dato : 14-01-04 15:13

jeg kan udbyde mine kurser, mit eget website er endnu ikke oppe og køre og derfor mangler jeg et sted (en form for opslagstavle el.) hvor jeg i en periode kan gøre mig mere synlig.

Kurserne er indenfor skønhedspleje og henvender sig derfor overvejende til kvinder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-04 16:05

Eks.vis din kommunes hjemmeside, under erhverv.

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 14-01-04 16:10

Det er kurser som holdes i hele landet, så et mere bredt site, men ellers takker for svaret

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-01-04 16:11

Har du tænkt dig kunder fra hele Danmark.

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 14-01-04 16:16

Jepper....nyt år og nye tiltag, så jeg mangler et sted hvor også, mine nuværende kunder lige kan tjekke, nyheder om kurser.
Har sat en annonce på dba.dk online, som lige var det eneste jeg kendte.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-04 16:26

Hmm !
Kunne tilbyde dig lidt plads og en ftp men hvem skal betjene det(kan du selv)
et navn får du meget nemt gennem www.k4.dk
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : glad_pige

Dato : 14-01-04 19:43

Hej igen.

Det jeg mangler er blot et site hvor man som privat/erhverv kan ligge en annonce op.
Jeg har domæne+navn osv. mangler bare at få siden færdig.....og det kan godt tage en måneds tid, indtil da vil jeg gerne være synlig med mine kurser i annonceform el. på et andet site, som bliver godt besøgt.

Ellers tak for tilbuddet.

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 14-01-04 20:13

prøv at lægge en mail til www.cantos-corner.dk og spørg om de er intereseret i en anonce fra dig-der er mange brugere-masser af profiler- alberttrods

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 120 point
Dato : 15-01-04 16:07

Foreslag:
Lav en side på dit domæne, med den ønskede annonce/opslag/reklame.

tilmeld dig byttenet
http://www.bytte.net/register.php?referer=1032
giver ca 400 fremvisninger i døgnet.

tilmeld dig fastfreeway
http://www.fastfreeway.dk?ref=16600
giver ca 2000 fremvisninger i døgnet

fremvisningerne skal du selv optjene men det kræver ikke meget. kun lidt tid.
det giver samtidig, dig lidt indsigt i hvad folk kikker på og om de bare surfer vidre forbi.
linkene er lidt unikke og referere til mig. da din tilmelding vil give mig et vist antal fremvisninger.
hvilket er til glæde for mig. og i princippet også for dig, da du måske senere selv vil bruge en ligende måde,
til ekstra fremvisning af din egen side.
Mvh. Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : glad_pige

Dato : 16-01-04 11:45

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-01-04 19:26

Selv tak