/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Kan Cobra MT700 oplades med Twintalker50~
Fra : MikaelKN
Vist : 303 gange
50 point
Dato : 14-01-04 15:05

Hej
Jeg har købt en Cobra MT700 og har endnu ikke nogen batterilader til den fordi Føtex og Bilka ikke havde nogen... Nå Whatever !! Den er jo også udsolgt i elgiganten..
Kan man bruge andre opladere end Cobras. Eller sagt anderledes, jeg går ud fra at man kan bruge andre ladere end Cobra. Spørgsmålet er bare hvilke ??
Jeg kan ikke finde nogle data omkring Cobras lader. Er der nogen der har en af disse, og kan give mig dens data ??
Kan jeg fx. benytte den lader man kan købe til Twintalker 5000 serien ??

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 14-01-04 16:37

der står vel på cobramt700 hvor mange volt og ampere den bruger og der er nok også et tegn der viser hvor plus og minus skal sidde i stikket fra laderen.

du kan købe lader i div. elektronic forretninger som kan bruger til næsten alle former for udstyr. der kan de også hjælpe dig med den rigtige.

tegnet ser ca sådan her ud + --C-- -

olefahnoe

Kommentar
Fra : MikaelKN

Dato : 14-01-04 17:36

Ingen informationer omkring spændinger og strømme !! Hverken på produktet eller i manualen. Det eneste de skriver er at man skal bruge DERES lader Cobra (PA CE), og jeg har ikke været i stand til at finde ud af hvad DEN rent faktisk giver ud.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 22-01-04 14:07

Se på Cobra MT700 --V ( volt) og W (watt) -- sammenlign med Twintalker5000 lader- er det - det samme er det ok. Hvis watt er lidt mindre er det også ok.
Hvis der står "va" betyder volt gange ampære - altså watt.
Det er sekundæriden du skal kigge på.
Primærsiden er sikkert 230 V og xx A eller xx W wller xx VA.
Venlig hilsen Nilsg