/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Bannere
Fra : maya123
Vist : 535 gange
200 point
Dato : 24-03-02 08:24

Hejsa
Jeg har et eller andet sted på nettet i sin tid, set et sted hvor man kunne
hente gratis banner-skabeloner, som havde skrift, design osv. at vælge imellem,
ved du/I hvor jeg skal kigge eller lede ????
Venlig hilsen maya123

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 24-03-02 09:47

Hejsa Maya
Prøv at tage et kik på dette links
http://www.ritaolesen.dk/
Hun har en masse ting liggende man kan bruge til sin hjemmeside-og en del links til andre steder hvor man kan hente diverse ting
en virkelig god side
MVH og en god Søndag Brian

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 24-03-02 10:40

Kære Brian
Tak for svaret, jeg fandt dog ikke noget om bannere, men nu
har jeg skrevet en besked til hende selv, så kan det være at
hun svarer mig *GGGG* det er nogle gode sider hun har, så der
er nok af ideer, MVH maya123