/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Salg af domæne navn! hvor?
Fra : kpm10
Vist : 415 gange
300 point
Dato : 14-01-04 14:33

Hej

Jeg har købt et domæne navn for et stykke tid siden, men nu ønsker jeg at sælge det.

Grunden til at jeg mener at jeg kan få penge for det, er at det er et gangske godt domæne navn!

Men hvor kan jeg sælge sådan et henne? Det vil nok mest være egnet til et firma, dog uden at der er antydningen af at firma navn i domæne navnet.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-01-04 14:35

www.qxl.dk der er andre der forsøger sig der

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-01-04 14:36

den her genvej skulle gerne vise andre der forsøger at sælge domain navne

http://www.qxl.dk/Default/DefaultListElse.asp?Catg=10068&ListingType=7&ListingSort=1&14141

Kommentar
Fra : dmoestrup

Dato : 14-01-04 14:37

Hej

Prøv denne http://domain-banken.dk/

mvh
Danny

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 14-01-04 14:52

Det var hurtige svar!

Jeg har tilmeldt med qxl, men der går et par dage inden jeg modtager et brev med posten hvorefter jeg så kan sælge!

Den der http://domain-banken.dk/ ser faktisk ganske god ud! er der nogen der har nogen erfaring med den? jeg kan jo se at man skal betale for at sælge, hvilket jeg ikke har noget imod, men hvis der kun er dårlig erfaring med den er jeg ikke interesseret i det!

Jeg har skrevet en mail til ham for at høre hvad en rimelig pris ville være, jeg syntes godt nok at der er nogen af dem der strammer skruen rimelig kraftigt!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-01-04 15:18

Hvad er navnet, og hvad er prisen, er måske interesseret.
Læg evt. en mail, og jeg vil skrive til dig.

mvh
jms

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 14-01-04 15:21

Hej jms

Jeg vil helst ikke skrive navnet her, da man let kan finde både min privat adresse her.

Men skriv til min mail og jeg skriver tilbage til dig: kpmguld@yahoo.dk

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 27-01-04 00:13

hvad med at prøve i www.dba.dk

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 15-02-04 15:25

hej

Prøv:
http://www.domain4sale.dk/

Virker ganske godt har brugt det før.

m.v.h
Steffan