/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til Molak molak mak mak mak
Fra : jongwoo
Vist : 2105 gange
75 point
Dato : 13-01-04 22:01

Hej
Jeg har brug for lidt hjælp til at finde en sang, Molak molak mak mak mak, på cd.
Jeg ved ikke om den fås på cd, men håber at den gør.
Mvh.
Rune

Kommentar
Fra : 25

Dato : 13-01-04 22:08

Kik på Biblioteket!!!!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 85 point
Dato : 13-01-04 22:13
Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 13-01-04 22:27

Hej Rune

Det er Lille Palle der har komponeret den, og Ole Erling m.fl. har indspillet den og 61 andre "Festsange" på et dobbeltalbum der (incl. sanghæfter) kan erhverves for den nette sum af 199,-

Se mere på: http://www.ole-erling.dk/festsange/specs.festsange.htm

Eller: Bestil direkte hos Ole Erling: E-mail - eller ring på Tlf. 4466 0505

c",)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-01-04 23:00

Ikke for noget! Men sangen er langt ældre en lille Palle! Tror forøvrigt den stammer fra tyskland og er fra 18 hundred et eller andet, men sangen burde findes på ovennævte links

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-04 23:27

Teksten til "Molak molak mak-mak-mak" er skrevet af Poul Sørensen
og Ludwig Brandstrup, og det er Åge Stentoft, der har komponeret
melodien, men lille Palle har indsunget den på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 23:31

Molak molak mak mak mak :
Komponist: Åge Stentoft
Tekstforfattere: Poul Sørensen og Ludwig Brandstrup
Sang: Lille Palle

http://www.sandrewmetronome.dk/matadoronline/Ressourcer/musik.html

Mener at den kan købes med andre end lige Ole Erling.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 23:32

Til mit link er det nederst på siden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-04 23:43

Jeg kan huske sangen fra sidst 40'erne og måske stammer den fra en revue.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-01-04 00:44

Se der kan man bare se! Jeg er osse ved at være senil, men ældre end Lille Palle er da rigtigt

Kommentar
Fra : kaffekrus

Dato : 15-01-04 21:32

Du kan garanteret finde teksten på www.danskesange.dk

Godkendelse af svar
Fra : jongwoo

Dato : 11-05-04 17:32

Tak for svaret emesen.