/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Email
Fra : refi
Vist : 354 gange
10 point
Dato : 13-01-04 21:02

Hjælp....
Kan det ikke lade sig gøre at slå email funktionen fra hos KANDU
Selv når du er logget ind og "surfer i spørgsmål" kommer der konstant email når du har kommenteret et spørgsmål.
Jeg har oplevet at kommentere et spørgsmål og atter kommenteret før der pludselig dukker en email op med kommentaren.
Det er selvfølgelig meget godt at få at vide at en kommentar er kommet, men ind imellem lidt irriterende bagefter og skulle slette dusinvis af mails som ikke længere er aktuelle.
PS. Det er ikke for at være nærig meeeeen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:05

Fjern fluebenet nederst på spørgsmålssiden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:08

Ja tak det er godt.
Men mailene kommer jo også ved alle kommentarer til andres spørgsmål blot jeg har afgivet.
Hvis jeg kommenterer et spørgsmål som den første og der bagefter kommer 100 kommentarer så modtager jeg 100 mails

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-04 21:10

Det er rigtigt nok, fjern fluebenet og klik på - send indlæg -

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:12

Ja, men du får kun mails hvis du har kommenteret med flueben i:Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:12

Teil
Atter en mail.
Du har tilsyneladende sendt dit indlæg inden du har læst min kommentar

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-04 21:13

Det tager åbenbart tid at forstå meningen med fluebenet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:14

Hvor finder I denne JA-TAK boks
Nederst på min står....
DU VIL AUTOMATISK FÅ TILSENDT.......

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:14

Lige under det sted hvor du skriver indlægget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-04 21:15

Nu fjerner jeg fluebenet her.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:15

Sådan ser det ud:
Abonnere på spørgsmål

Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, hver gang der er et nyt indlæg til dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:22

Jeg abonnerer IKKE på nogen spørgsmål
Jeg har tjekket min profil og alt andet. Der er ikke aktiveret nogen flueben (jeg ved godt hvad I mener men kan ikke finde omtalte sted)
Det er ikke abonnementer jeg taler om men kommentarer.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-04 21:23

Hehe.... jeg ved godt hvorfor han ikke kan se "ja tak" boksen
som spørgsmål-stiller kan man ikke afmelde e-mails før der er godkendt et svar

Refi prøv at kigge et af de andre spørgsmål, der er der sådan en "ja tak" boks og når du har acepteret et svar på denne side kan du også afmelde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:25

Halløjsa
En der var vågen, men vi taler om kommentarer til andres spørgsmål.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:27

Ja, det er forstået.
Rul denne side du læser på nu helt ned, lige over den blå knap hvor der står Send indlæg er der et afkrydsningsfelt der som standard har en afkrydsning med flueben.
Det er der du bestemmer om du vil have e-mail om det pågældende spørgsmål.
Du kan fjerne fluebenet og trykke på Send indlæg uden at skrive andet også er du afmeldt på det pågældende spørgsmål hvor der vil fremkomme indlæg, som i de tilsendte e-mails kaldes kommentarer.
Jeg er ked af det refi, men jeg kan ikke forklare det bedre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:28

ja selvfølgelig og lige netop det vidste jeg ikke for jeg har aldrig stillet spørgsmål - endnu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:31

Der kommer problemet.
Dette afkrydsningsfelt findes IKKE
Se min foregående kommentar

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 21:32

Det findes på de sider hvor du ikke selv har stillet spørgsmålet, altså de sider hvor du har lavet et svar/kommentar.
OK?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-04 21:34

jeg skulle mene at du har modtaget mail i spørgsmålet om font og den med Excel skriftstørrelse hvor jeg erindrer at have set dit nick og på disse sider findes det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:37

HURRA
Jeg bladrede tilbage til nogle af mine andre kommertarer og vupti der var en afkrydsningsboks.
Jeg har desværre aldrig lagt mærke til den før.
Når man giver en kommentar vil man jo gerne være hurtig.
I har sikkert alle fortjent pointene, men BjarneD gav et svar som kunne forståes.
UNDSKYLD I andre.

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:38

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-01-04 21:38

Hej refi

Der er to måder at abonnerer på.
1) Hvis du har sat flueben i kategorier, f.eks Smalltalk.
2) Hvis du har kommenteret et spørgsmål (dette kaldes enkelt abonneringer).

Begge kan tjekkes under din profil, og begge kan afmeldes samme sted

Får du mails om en kommentar, uden at abonnerer på det, vil jeg maile til Kandu.dk for så må det være en fejl fra deres side.

// Toupie

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-04 21:38

refi...
prøv at se her http://80.196.55.180/kandu.jpg

den boks der er indrammet skulle du meget gerne have i andre spørgsmål, f.eks her: http://www.kandu.dk/dk/spg/30164

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-01-04 21:40

Rettelse: Du kan ikke afmelde enkelt abonneringer under din profil, men her kan du se hvilke enkelt abonneringer du har

// Toupie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-04 21:44

En sidste kommentar
Nu har jeg accepteret en kommentar som svar og så er boksen der godt nok.
Men som sagt så drejede det sig om de kommentarer jeg gav andre.
Problemet er løst (sivet ind i lille mig)