/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
All you can eat and drik
Fra : Runeldo
Vist : 4812 gange
101 point
Dato : 13-01-04 21:02

Jeg søger en restaurant i KBH city, hvor man kan spise (Buffet) og drikke (øl, vin, sprut) alt hvad man lyster for et bestemt beløb (omkring 150-200 kroner pr. kuvert). Jeg ved ikke hvor det ligger, men det skulle efter sigende hedder noget i stil med Asien Palace, men behøves ikke at være specifikt dette sted. Er der noget som kender et sådan sted og prisen der følger med???

Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 13-01-04 21:09

Kunne det være Spring Garden?

Vesterbrogade 38, 1620 København V, 33 25 96 97

All you can eat and drink" ca. 150 kr

c",)

Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 13-01-04 21:10

Ved godt Spring Garden ikke nærmer sig navnet Asian Palace... men prøv evt. at kigge på nedenstående link over billige spisesteder i KBH

http://www3.aok.dk/Copenhagen/Extern/ByensBedste2003/Restaurant/Billig/

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 13-01-04 21:53

Spring garden har ikke sprut og vin, kun øl. Der findes et sted som har det hele, kan bare ikke huske navnet

Kommentar
Fra : Rampagemusic

Dato : 13-01-04 22:08

Ok... der var noget der hed Asian Palace... men så vidt jeg ved, gik den nedenom og hjem... eller er i hvert tilfælde lukket.

Så hvis du er 100% sikker på, at det var det restauranten hed, så tror jeg du skal lede længe...

Men der er da mange andre gode og billige restauranter at vælge imellem... selv foretrækker vi Mongolian BBQ

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 13-01-04 22:18

jojo men jeg vil gerne have pakken med buffet og alt hvad man kan drikke i en samlet pris.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 13-01-04 22:29

1) Jeg kender skam godt Asian Palace. Var der for et år siden og kørte forbi forleden - det er stadig åbent. Prisen er vist nok 139,- for øl og mad. Asian ligger i krydset Vesterbrogade/Pile Allé, men adressen er Pile Allé (Fr.berg). Stedet kan ikke slås op i alle telefonbøger, men skulle stå under A i den normale gule, så vidt jeg erindrer.
2) Var på Springgarden denne weekend, der koster selvsamme 160,- (men så kan man også drikke en time længere, og maden er bedre).
3) Mongolian Barbeque i vist nok Stormgade ved Tivoli havde et lignende tilbud for et år siden, men det skulle være ændret nu til kun at gælde om dagen.
4) Endnu en drukrestaurant skulle ligge i nærheden af Asian og være inkl. sprut, men kun vare to timer i alt. Kan dog ikke huske navnet.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 13-01-04 22:30

I øvrigt - du kan normalt godt få vin i stedet for øl på Springgarden. Det virkede i hvert fald i weekenden.. :)

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 13-01-04 22:40

tusind tak sfl17, men jeg kunne egentlig godt tænke mig noget sprut med i prisen, man tager jo ikke på nogle af stederne for den store madoplevelse.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 101 point
Dato : 14-01-04 02:36

Mon det er dette du søger:

KVL celebrates the beginning of a new semester with a big party for everyone connected to KVL. There will be live music, disco with a fantastic lightshow, and a bar with reasonable prices and lots of happy people! We have arranged that we all meet for dinner before this great party at a nice and cheap restaurant. The restaurant serves Asian food, Buffet-style, and has salad bar and some dessert and all you can drink soft drinks and beer. All food and drinks for only 128 DKR pr. person. PLEASE BRING THE EXACT AMOUNT OF MONEY!! The only limitation is that we need to be done in two hours. Please sign up before the 10th of September; we are looking forward to see you.

Meet at the restaurant, Asia Palace, which is located in Frederiksberg at the corner of Vesterbrogade and Pile Alle.
The entrance fee at the party is paid by the student union.

Lots of hugs Sine and Tilde. Sign up with tildehellsten@hotmail.com

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 16-01-04 20:37

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 17-01-04 17:37

øøøøøh. manden svarede jo ligesom det samme som mig, bare længere og på engelsk.....helt ærligt - det er da for plat, at du giver ham point for det!

Kommentar
Fra : Runeldo

Dato : 18-01-04 14:00

Shit sorry, jeg tog fejl af indlæggene. PISHANS