/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Ellebye
Fra : Uffe29
Vist : 506 gange
20 point
Dato : 13-01-04 18:49

Jeg er lidt nysgerrig over hvad du skal bruge dem her til:

file:///C:/Documents and Settings/Ellebye/Lokale indstillinger/Temp/FrontPageTempDir/pvw5.htm
file:///C:/Documents and Settings/Ellebye/Lokale indstillinger/Temp/FrontPageTempDir/pvw4.htm
file:///C:/Documents and Settings/Ellebye/Lokale indstillinger/Temp/FrontPageTempDir/pvw2.htm

Filerne er modificeret - 12/1/2004 klokken 1:59:35
Hentet med IP 80.62.121.xx

Ps.. jeg har også kabelmodem *G*

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 20 point
Dato : 14-01-04 09:03

Der er mange programmer der bruger midlertidige filer. Det gør FrontPage også. Filerne bruges på forskellig vis af forskellige programmer, men jeg vil mene at FrontPage bruger sine for at kunne arbejde mere sikkert ligesom Word. Den gemmer ganske simpelt mens du arbejder og skulle programmet så bryde ned, så kan den næste gang den starter tilbyde at hente data fra før nedbrud. Du kan godt slette dem, men de optage ikke meget plads.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-04 10:16

wilsonweb... prøv at kigge hvem spg. er stillet til, og så kig på linket..... kan du se en sammenhæng...

så spørg dig selv hvordan jeg kender til indholdet på hans computer !!!

Der var en grund til at spørgsmålet er stillet til ham

Ellebye virker dog som en flink fyr/kvinde og havde det været en anden der havde afviklet min hjemmeside http://www.konkurrencesvar.dk lokalt på sin pc, så havde jeg spurgt mere direkte, men never mind

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-04 10:19

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-01-04 10:48

Hvis i vil lave beskedder til hinanden, så gør det dog et andet sted. Beklager men jeg kan altså ikke se det sjove i at I bruger kandu.dk useriøst.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-01-04 10:50

OK, men tak for point alligevel

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 17-01-04 20:43

jeg tror da vist du misforstår nok så grusomt..... det var sgu ikke sjovt....

Jeg kan se at min hjemmeside er afviklet fra adresserne:
file:///C:/Documents and Settings/Ellebye/Lokale indstillinger/Temp/FrontPageTempDir/pvw5.htm
file:///C:/Documents and Settings/Ellebye/Lokale indstillinger/Temp/FrontPageTempDir/pvw4.htm
file:///C:/Documents and Settings/Ellebye/Lokale indstillinger/Temp/FrontPageTempDir/pvw2.htm

Så intet useriøst herfra

Kommentar
Fra : Uffe29