/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Køb af canon G5 i Tyskland
Fra : Fiona
Vist : 773 gange
150 point
Dato : 13-01-04 17:11

Hej
Jeg har fundet mange spørgsmål og svar ang. køb i Tyskland.
Jeg har fulgt flere af linkene ,jeg er ikke så god til sprog derfor vil jeg sikre mig at jeg har forstået det rigtigt
inden jeg køber noget.
Mit spørgsmål er : Kan jeg få dansk meny i canon G5 og ikke mindst købe en dansk manual ,ellers får jeg kæmpe problemer
canon har som de eneste (så vidt jeg ved) dansk meny.
Ps. har engang købt en autoradio af kendt mærke i Bilka med engelsk manual ,firmaet i dk ville ikke udlevere/sælge
dansk manual .Det skal jeg ikke prøve igen så derfor spørger jeg herinde.

MvH Fiona

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-04 17:18

Du må regne med at betale en fed pris for manualen.
Omkring 350 Kr.

Accepteret svar
Fra : goldin

Modtaget 160 point
Dato : 13-01-04 17:20

Der er dansk menu i G1-5. Også når kameraet bliver købt i udlandet. Jeg købte mit G3 i USA, og der var (og er stadig) dansk menu.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-04 17:59

Men du skal lige sikre dig at det er med Dansk menu.
Camera som købes over nettet i Danmark kan også have en udenlandsk menu/manual.
Emesen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-01-04 18:03

Det er ikke altid det kan betale sig at købe i Tyskland, tjek først priserne i WWW.edbpriser.dk
Det er også lettere med garanti osv. her i landet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : goldin

Dato : 13-01-04 18:05

-> emesen. Der ER altid dansk menu i canon G5, også hvis de er købt i udlandet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-01-04 18:58

Ok - det er der måske også altid i mit s50
Emesen.

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 13-01-04 20:09

pallebhansen du har ret.Har sammenlignet priserne i Tyskland og Danmark,der er ikke den store forskel når alle omkostninger regnes med.
MvH Fiona

Godkendelse af svar
Fra : Fiona

Dato : 13-01-04 20:14

Tak for svaret goldin.

Kommentar
Fra : sunielsen

Dato : 28-01-04 14:38

Prøv lige at checke prisen på shopman.dk
Jeg har ikke kunnet finde det billigere andre steder.
Hilsen Susanne.

Kommentar
Fra : Fiona

Dato : 31-01-04 10:53

har du set der ligger point til dig som tak for rådet
hvis du ikke henter dem lukker jeg det igen

Hilsen Fiona