/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
online rollespil (gør mig en tjeneste)
Fra : samcider
Vist : 380 gange
50 point
Dato : 13-01-04 15:57

gå ind på http://www.outwar.com/page.php?x=1870467 og http://www.outwar.com/page.php?x=1872356 side men vis der kommer noget frem hvor der står at man skal gemme noget så lad vær det er en virus

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-01-04 16:07

Hvad består tjenesten så i ??

Hvorfor filan skulle man så klikke på de links .... hvad vil du vide ??

- eller hvori består spørgsmålet

Karina

Kommentar
Fra : samcider

Dato : 14-01-04 16:54

det er ikke et rigtigt spørgsmål men jeg viste ikke hvor jeg ellers skulle skrive det men du skal bare klikke på linksne det er tjenesten!!!

Kommentar
Fra : krangor

Dato : 28-02-04 19:41

Sådan noget hører ikke til på et sted som kandu. det er lavet til spørgsmål. du ka få din konto lukket på outwar hvis der er nogen der melder dig.

Krangor//

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-09-04 17:23

hvad er outwar?