/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ringenes Herre 3: Kongen Vender Tilbage
Fra : LoneS
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 13-01-04 15:04

Hejsa alle her på nettet

Kan i hjælpe mig men at fotælle hvor længe Ringenes Herre 3: Kongen Vender Tilbage
går i biograften inu så vil jeg blive meget glad
Mange hilser fra Lone Søgaard

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-01-04 15:09

Det kommer an på hvor i landet du mener. Ellers er jeg sikker på, at den går i mindst en måned endnu i de fleste biografer, bare i mindre og mindre sale og færre forestillinger. Du skal nok nå at få den at se!

Men hvorfor ringer du ikke bare til din nærmeste biograf og spørger dem?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 13-01-04 15:11

Hejsa
du kan checke det her
http://www.scope.dk/bioliste.php

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 13-01-04 15:13

hejsa
Vi kommer fra Fredericia og den går nemlige ikke her længer skal jeg sige dig hvorfor
jeg ikke ringer til biograften ja dette her er billinger for mig
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 13-01-04 15:13

hej dt

tusind tak den vil jeg lige se på

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-01-04 16:00

Iflg. Scope går den da stadig i Fredericia. Kl. 1730 i dag........

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 13-01-04 17:54

ja eller tjek www.biobooking.dk der kan du også bestille online, og så datoer og tidspunkter på forestillingerne....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-01-04 18:02

Hejsa
har du fået løst dit problem ?? er du så rar at lukke denne tråd

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 14-01-04 19:04

Tak for svaret dk.