/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ford Excort problermer
Fra : henper
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 13-01-04 14:44

Jeg har en ford excort 1.3 fra 96 men engang imellem begynder bilen at ryste når jeg kører. det er sådan at mit ben der er på speederen også begynder at ryste fordi at speederen hopper op og ned. det er specielt når man når op på en 70-80 km i timen. er der nogen der ved hvad der kan være galt.?????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-04 15:07

Det er da nok afblancering af et hjul eller flere har du påkørt en kantsten for nylig Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-04 15:08

Hvis det ikker noget med hjulene kan det også ske at det evt er et motorophæng der er gået

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-01-04 19:24

Eller er hjulleje, eller et hjul der ikke er spændt?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : sir_kaj

Dato : 13-01-04 22:25

Prøv lige at tjekke dækkene.
Løft bilen op og drej hjulene rundt
Måske er et af dækkene spunget i lærredet
Så er dækket skævt.
Burde også kunne mærkes ved langsom kørsel
Bilen vil så vrikke lidt til siden

Kommentar
Fra : henper

Dato : 14-01-04 10:21

der er íntet i vejen ved langsom kørsel det begynder først omkring de 70 kmt. jeg har prøvet at efterspænde boltene på hjulene men det hjalp ikke. og jeg kan ikke se at nogle af dækkene skulle fejle noget. Jeg bliver desværre nok nødt til at køre den til mekaniker. Det er bare så fandes dyrt :(

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-04 11:32

Jeg spurgte om du evt havde påkørt noget ??

Kommentar
Fra : jagge

Dato : 16-01-04 16:45

Som Sunowich skriver, lyder det meget som om en afballanceringsklods fra hjulet er røget af. Tag først til dækmanden(der hvor du får monteret dine dæk). Mvh Jagge

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-03-04 09:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-04 22:22

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-05-04 07:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede givet og mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-07-04 09:50

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-10-04 09:30

Jeg står af her.
VH Palle Hansen