/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kontanthjælp ?
Fra : gamle61
Vist : 369 gange
50 point
Dato : 13-01-04 14:42

Hvad får en enlig flygtning (indvandrer) i kontanthjælp om måneden , betaler han/hun husleje , el , vand og varme ? - hvor ser jeg om det ??
på forhånd tak - m.v.h. - gamle61

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 13-01-04 14:50

Uha, godt spørgsmål. Så vidt jeg ved, bliver den slags vist ofte til ved skøn.. Jeg ved, at BT i sommers (juli måned) havde nogen udmærkede artikler med beregninger om netop den slags. Forfatter var Mikael Børsting. I øvrigt må man ikke have mere end 25.000 på kontoen, ellers er det ikke muligt at få kontanthjælp.
mvh. Søren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-01-04 15:07

Nogle sider om Social hjælp til udlændinge.
http://www.danmark.dk/tema.asp?page=tema&objno=1679270

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 13-01-04 15:09
Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-01-04 17:09

Gå ind i din kommunes hjemmeside, eller gennem www.Google.com og skriv kontanthjælp. Svarene findes der.
Hej fra alka

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 18:36

Den side, som Teil henviser til er ok. Hvis du bladre lidt kan du få beløb frem f.eks denne side
http://www.danmark.dk/tema.asp?page=tema&objno=101533597

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 14-01-04 15:04

Tak for svaret molokyle.
er en forfærdelig jungle , men du har hjulpet mig godt på vej
m.v.h. -gamle61

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 15:11

Selvtak, men ans's link er nu heller ikke ude i skoven

</MOLOKYLE>