/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Twain
Fra : Lightyear
Vist : 701 gange
160 point
Dato : 22-03-02 22:51

Hvordan kommer jeg en Twain_32 dll indlæsningsfejl til livs uden at geninstall win 98 SE, fejlen opstår når jeg prøver at scanne - har prøvet at geninstall. scanner software

Kommentar
Fra : summer

Dato : 22-03-02 23:17

Har du haft fejlen i mere end fem dage, ellers kan du lave en restore af registry
mvh
summer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 23:18

Jeg synes ikke din underskrift lever op til hvad du siger !!

K. H.
Ole

Hvis du vil have hjælp må du også give fornødne oplysninger> "Vejen til en
hurtig løsning"
Scannertype/port/cpu/ram osv.

Mvh.
Ole
"Lightyear" <Lightyear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gwNm8.12303$ZI6.570941@news000.worldonline.dk...
> Hvordan kommer jeg en Twain_32 dll indlæsningsfejl til livs uden at
> geninstall win 98 SE, fejlen opstår når jeg prøver at scanne - har
> prøvet at geninstall. scanner software
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 23-03-02 00:24

fejlen har været der i ca 20 dg./opstarter

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 28-03-02 12:31

Har prøvet at geninstall. flere gange - flere data, scanner hp 5200c - pIII 850 EB - USB tilslutning - 512 MB ram - 22GB ledig HD.- har prøvet alle EPP instill./EPP-SPP - nb scanner virker på anden maskine.

Lightyear

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 09-04-02 22:56

Hej

Prøv at fjerne alt der har med din scanner at gøre,-Drivere software osv - gå evt ind i "søg" og gennemsøg Windows for alle filer der hedder noget med Twain,--Twunk,--og Twacker,--slet dem.
Geninstaller igen efter genstart ,---Med din scanner SLUKKET. Du må ikke installere både drivere og software når din scanner er On !!!!

Håber det vil hjælpe dig

Hilsener
Parkenss

Kommentar
Fra : Lightyear

Dato : 30-04-02 22:08

Hej alle, tak for indsatsen.

Fejlen er ikke en softwarefejl men en generel fejl på denne type scanner, på trods af at den har været til rep. og fundet ok, flere, incl undertegnede har fået udskiftet scanneren til model 4400 C hvorefter fejlen var løst, jeg troede det var en softfejl da scanner var testet ok ???!!! - sorry

mvh
Lightyear

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-05-02 10:42

Ja, så har har det tilbagevendende problem her på Kandu. Hvordan lukker man et spm. man ikke har fået besvaret, og der derfor ikke er nogen der skal havde point. Har før haft dette problem, skrevet til Kandu, ingen svar/løsning.
Lightyear>> Hvordan har du tænk dig at lukke dit spm.?? Du har jo selv fundet løsningen.
mvh.
summer

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 01-05-02 10:53

> summer< Kan kun tilslutte mig din mening omkring den sag. Det har vi jo haft oppe at vende.

Mvh
Parkenss

PS: Lightyear er formodentlig ikke klar over dette problem.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 15-07-02 13:41

Hej Parkenss og Summer,

man ku' evt. vælge nyhedbrugerens kommentar som svar...

idet så er der ingen der får point... og de fordufter ud af Kandu's regi...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : summer

Dato : 15-07-02 14:17

strarup> Det var jeg ikke klar over, men der er stadig den uretfærdighed, at man mister udlovede point, når man selv har fundet løsningen. Kandu har for lang tid siden lovet at ændre på dette. Citat: "Det ser ud til, at der er en fejl med hensyn til at slette søgnings abonneringer. Problemet er givet videre til programmørerne, så det skulle blive løst hurtigst muligt.
Med venlig hilsen
Maria Krag
(Servicemedarbejder)" Citat slut
Dette er blot en af flere svar på mine henvendelser om muligheden for at lukke et spm./slette en søgning.

mvh
summer

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 15:12

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey