/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukke spørgsmål...
Fra : ulleulle
Vist : 437 gange
10 point
Dato : 13-01-04 00:21

Hej derude!

Hvordan lukker jeg et spørgsmål, som jeg selv har løst uden hjælp af indlæggene? D.v.s. jeg udlodder ikke point.... "No cure, no pay!" Ja, måske dumt, når pointene er tabt, men... man skal jo gøre sig fortjent til dem. Det må til gengæld være let at tjene 10 points hér. Jeg har set det et sted, men synes det er hurtigere at skrive hér.

M.v.h.

Ulle

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-04 00:25

Mig bekendt skal man vælge en eller anden blandt de afgivne svar. Jeg har indtil nu i hvert fald ikke set nogen funktion hvor man kan "slette" sit spørgsmål eller lukke det uden at uddele points...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Til gengæld kan du jo give den bedste kandidat 0 stjerner...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-04 00:26

Du giver sku da pointene til det der var bedst forsøgt Mvh Sune

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-01-04 00:26

Ja jeg ved det ikke, men er da lidt nysgerrig efter at vide hvasd der ikke kan besvares her.
Måske var spørgsmålet ikke fyldestgørende

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 13-01-04 00:29

Hmmm... Det kan da godt være, I har ret... Jeg venter lige til i morgen. Godnat!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 00:33

Du kan kun lukke et spørgsmål ved at acceptere et af svarene.

mvh ans

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 01:32

Ja og husk du kan ikke give pointene til dig selv. (Kunne ellers være rart)

ellebye

Kommentar
Fra : binde

Dato : 13-01-04 01:59

er ny her men plejer det ikke at være noget med at oprette et svar selv og så godkende det ???

Binde

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-04 06:29

Nej, man kan ikke acceptere sine egne kommentarer som svar.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-01-04 07:02

Det er bedst at få lukket spørsmålet,fordi at det er surt at gå ind i et spørsmål og lægge en kommentar ind for så at finde ud af at spørsmålet er løst,
så føler man sig lidt dum og så er det spild af folk's tid,også selv om du skriver at du har løst spørsmålet selv,vil der være mange der vil gå ind på dit spørsmål for at se om de kan hlælpe dig,men er spørsmålet lukket så er det ude af omløb og folk behøver ikke at spilde tid på det,du kan jo vælge
at give point's til den første der har lagt en kommentar ind på spørsmålet,eller som du selv siger trække lod,men at lukke et spørsmålet gør
det lidt lettere for alle os kandu nørder,at hjælpe andre kandu nørder,og måske
gøre et menneske glad i et 1000'del sekundt og point's er ikke andet end
et siffer i toppen af siden,man skal huske på selv om man ikke har fået sit spørsmål besvaret så er der folk der har brugt tid på det alligevel,så en af
dem eller alle har gjort sig fortjent til at blive taget alvorlig.
Manse9933

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-01-04 08:33

man ka' også la' være med at lukke sine spørgsmål som protest...

men ellers som der er blevet sagt et par gange, så ka' man kun lukke sit spørgsnål ved at acceptere en af kommentarerne, og man ka' heller ikke fordele dem ud til forskellige deltagere endnu, selvom kKandu for ca. et års tid siden sagde de ville lave det...

ellers er der selvfølgelig også den alternative løsning (også lidt en protest), som nogen har gjort sig brug af, og det er at oprette en ny alm. bruger (hvis du opretter en superbruger til at gøre det, vil der garanteret opstå ragnarok)... og så la' din nye bruger skrive en kommentar i dit indlæg, og så acceptere denne kommentar...

ved at give dem til en alm. bruger fiser point'sne ud af systemet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 13-01-04 08:42

>Strarup
Ved at give dem til en alm. bruger får man pointene som ledige point.

mvh
ellebye

Godkendelse af svar
Fra : ulleulle

Dato : 13-01-04 08:51

Tak for svaret h_blunck.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-01-04 09:10

>Ellebye,

oki doki... så er det da vist noget nyt noget... førhen røg de bare ud af systemet... ligesom hvis man accepterede en kommentar fra en nyhedsbruger da det var muligt...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 13-01-04 09:19

Sådan er det stadigvæk, Strarup.
Alm. brugere får ikke deres point som ledige point.