/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Vikingemusik
Fra : SweetTransvestite
Vist : 1636 gange
50 point
Dato : 12-01-04 22:54

Det lyder enormt dumt, men jeg leder altså efter sådan noget vikingemusik, helst kun instrumentalt.
Noget fra middelalderen er også okay.
Det er bare rart at lytte til nogen gange, men der er næsten ingen der har noget...

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 12-01-04 22:57

Ta dig en LUR

Kommentar
Fra : SweetTransvestite

Dato : 12-01-04 23:04

Ja, lur og måske noget jødeharpe eller noget...!
Og ellers kender jeg ikke rigtig alle de instrumenter de bruger til den slags...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 00:02

Måske du kan hente inspiration her http://www.thyraoggorm.dk/1_konge_bonde_t/vikinger_og_musik.htm

mvh ans

Kommentar
Fra : Patriar

Dato : 13-01-04 05:55

Muahahah...tag dig en LUR

Ellers prøv at gå ind i "det ukendtes boghandel" i løvstræde i københavn, der har i alskens musik i div genre, og man kan tilmed lytte til det, inden man køber.

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 13-01-04 06:19

Den bedste hkælp får du nok, hvis du går ind på et af de større biblioteker, der har musikafdeling. LUR mig om de ikke kan hjælpe dig dér. Jeg VED, der findes indspillet musik (for 2 lurer bl.a.)
vl h lyngballe

Annuller spørgsmålet
Fra : SweetTransvestite

Dato : 26-02-06 17:05

Nu er der efterhånden gået et par år, og jeg har ikke fået noget svar som har hjulpet mig videre,
så jeg ser ingen grund til at have spørgsmålet stående ubesvaret længere...