/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udfyldningsblanket
Fra : Mussekat
Vist : 935 gange
50 point
Dato : 12-01-04 22:42

Jeg er ved konstruere en udfyldningsblanket i Word ved hjælp af rammer. Da der er andre end mig der senere skal benytte den, kunne jeg godt tænke mig, at efter man har udfyldt et rum, automatisk og/eller med enter, sprang til næste rum. Er det muligt og er der nogen der ved hvordan?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-01-04 22:47

hvis du beskytter din formular skulle det virke.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 12-01-04 22:56

Hvis du laver et skema med x antal kolonner(rum) og bruger tabulator,springer den aut til næste kolonne(rum)Hvis du også skal have vandrette rum ,laver den aut nyt rum når du bruger enter,når du har lavet højde og bredde på den øverste række

Kommentar
Fra : Mussekat

Dato : 12-01-04 23:50

Svarende har været meget inspirerende. Jeg har fundet ud af det med at låse felter, men hvordan for jeg den til at springe automatisk til næste felt ved Enter? Er det noget med makroer?

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 13-01-04 07:57

Du kan ikke flytte vandret med enter ,enter er det samme som linieskift,brug tabulator

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 50 point
Dato : 13-01-04 08:35

Lav din blanket i word, gem den i dot format (dokumentskabelon) Normalt anvendes tabulator tasten, til at hoppe fra rubrik til rubrik. Måske kan du hente lidt inspiration i denne lejekontrakt:
http://www.ejendommen.dk/ejendommen/web.nsf/Docs/Downloadlejekontraktprivatboligudlejning?OpenDocument&Click=
(nb. husk hele linien, det er ikke altid kandu understøtter lange URL.)

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 14-01-04 09:28

Tak for svaret jmsgruppen.
Lejekontrakten var et godt eksempel.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-01-04 09:51

Selv tak, det var så lidt.
mvh
jms