/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
RACER KObling til SONIC???
Fra : Mr.Stock
Vist : 481 gange
15 point
Dato : 22-03-02 20:26

RACER KObling gir optræk ik??? hvis ja MEGET eller hva???
hva mærke er bedst og hvor kan jeg få sådan en???? evt i TP også!!
jeg har tp cyl og tp vario!!! og snart tp NARDO!!!
jeg skal da ikke købe andre ting hvis jeg skal ha racerkobling på vel???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 23:32

En Kobling giver intet.!

Den eneste fordel ved den er at du kan stille den præcis til hvornår den
skal folde sig ud.

Og at den kan holde til at tage omdrejninger over 10.000RPM.

Mvh Michael

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:foLm8.12258$FT.500650@news010.worldonline.dk...
> RACER KObling gir optræk ik??? hvis ja MEGET eller hva???
> hva mærke er bedst og hvor kan jeg få sådan en???? evt i TP også!!
> jeg har tp cyl og tp vario!!! og snart tp NARDO!!!
> jeg skal da ikke købe andre ting hvis jeg skal ha racerkobling på vel???
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 23-03-02 19:14

hva gir så optræk.. foruden variomaticsæt, udstødning og karburator??????????????

Accepteret svar
Fra : Doc_mv

Modtaget 15 point
Dato : 10-04-02 11:48

Hej der

jeg ville ikke skifte koblingen ud.
jeg ville bare udbygge den originale med stramme slyng- og trykfjedre. så skulle den være der.
nej en kobling giver ikke optræk, men du kan ændre på hvor mange omdrejninger der skal til at få den til at tage ved.

vh stefan

Kommentar
Fra : EvoLution

Dato : 26-06-02 12:19

ja køb en tryk koblings fjeder den giver pænt meget op træk man skal bruge 2 og en Kabu giver også okay optræk