/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hunderacer
Fra : DCH
Vist : 518 gange
40 point
Dato : 12-01-04 12:54

Jeg har længe søgt på nettet efter en hjemmeside der kunne fungere som et hundeleksikon - er der nogen der kan hjælpe med en adresse.. Jo flere forskellige racer der er jo bedre, men ligeledes jo flere forskellige sider jo bedre..

På forhånd tak
Mika

Kommentar
Fra : pybs

Dato : 12-01-04 13:04

Hej Mika,

Prøv feks. www.hunde-info.dk

VH

Pernille

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-04 13:11
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-04 13:13
Kommentar
Fra : KSGP

Dato : 12-01-04 16:04
Kommentar
Fra : vildskud

Dato : 12-01-04 20:07

Hej

På siden www.canis.no finder du et raceleksikon. På denne side er der også masser af gode træningsråd, fed litteratur etc.

Vh. vildskud

Accepteret svar
Fra : motleyman

Modtaget 40 point
Dato : 12-01-04 22:03
Kommentar
Fra : arnak

Dato : 14-01-04 10:27

Hej, jeg søger med lys og lygte, efter en lille hund, en hvalp. Jeg bor med mine døtre i hus med have, hvis i har kendskab til noget så skriv. Hilsen Merete

Kommentar
Fra : DCH

Dato : 14-01-04 10:32

Hej Merete.
En lille hund? Tja, hvis du er ligeglad med om der er stamtavle på synes jeg at du skulle kigge i din lokal avis eller den blå avis. Men hvis du ønsker stamtavle vil jeg råde dig til at gå ind på Dansk Kennel Klubs hjemmeside og under hvalpelisten søge efter den eller de racer I kunne tænke jer.

MVH Mika

Kommentar
Fra : arnak

Dato : 14-01-04 10:41

Hej Maka, ja racen er ikke så vigtig, selvfølgelig skal den passe til os, og vi til den. Men jeg vil jo gerne sikre mig, at den er sund, osse mentalt, jeg prøver i den blå avis, tak. MVH Merete

Kommentar
Fra : DCH

Dato : 14-01-04 10:47

Den eneste måde du kan sikre dig at den er sund mentalt osv. er ved at besøge den en masse gange inden i henter den og se hvordan den reagere. Inden i beslutter jer synes jeg at I skal læse en masse om hvilke racer der er og hvordan de i gennemsnit fungere. En mulighed ville være og gå ind på www.canis.no der er der en racevælger og dermed hjælper de en på vej hvis man er i tvivl.

Godkendelse af svar
Fra : DCH

Dato : 14-01-04 14:52

Tak for svaret motleyman.