/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændring af e-mail
Fra : nh1
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 12-01-04 09:54

Hvordan kan jeg ændre min e-mail?
Jeg har prøvet at ændre den under Kodeord / E-mail, men det ændres ikke.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 09:58

Det skal du gøre på din internetudbyders hjemme side,hvilken udbyder har du?
Manse9933

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-04 09:58

Hejsa

Har du huske når du har skrevet den nye email,at klikke på gem ændringer

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-01-04 10:00

Tillæg

Ellers så må du lige sende Kandu en e-mail
service@kandu.dk

Så må de jo rette den

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 10:02

nååååååå,der er noget jeg har misforstået

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-04 10:08

Hvis du i forvejen er tilmeldt kandu.dk på den e-mail adresse du vil skifte til, kan det ikke lade sig gøre. Én e-mail adresse pr. bruger-profil !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 10:10

Det tager et stykke tid før det træder i kraft,fordi kandu sender dig info
om nyt kodeord,til din ændrede e-mail adresse,sådan foregik det da jeg ændrede
min e-mail adresse.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 10:11

fra min Web konto til min private e-mail konto

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 12-01-04 10:12

Du kan godt gå ind i din profil og ændre din e-mail, og tast så på gem ændringer.

Senere vil du modtage en mail fra Kandu hvor du får udstukket et nyt password.
Sådan foregik det, da jeg ændrede min mail her på kandu.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : nh1

Dato : 12-01-04 10:31

Åh, jeg er lidt forvirret

Jeg har ændret e-mail'en for ca. 1 time siden og har ikke modtaget noget fra kandu.dk, kommer det på den gamle eller den nye? Eller skal jeg oprette mig som ny bruger igen??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 10:40

Jeg fik informationerne på den nye e-mail adresse,det tog en dag før jeg modtog
en mail,ny bruger ikke nødvendigt,du skal bare sørge for at ikke slette din nuværende cooki fra kandu,så du ikke skal logge ind før du har fået din nye
mail/kodeord.
Manse9933

Kommentar
Fra : nh1

Dato : 12-01-04 10:42

Pc-viden er ikke lige hvad jeg ved mest om, så hvad er en cooki???

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 10:54

håber du kan engelsk>
http://www.cookiecentral.com/faq
det er en lille txt dokumet der bliver lagt ind på din pc,fra den hjemmeside
du besøger,i kandu's tilfælde indeholder den din kandu ID,så du ikke behøver
at logge ind hver gang du går ind på kandu,de ligger i en mappe der hedder cooki og i temp-internetfiles,de bliver også brugt til at tjekke F.eks. hvor
mange gange du besøger en hjemme side,der er også nogle slemme nogle af slaksen o.s.v
Manse9933

Kommentar
Fra : nh1

Dato : 12-01-04 11:01

Hold op hvor er der mange, de "sladder" om hvor jeg har være henne og kigge på nettet.

Er det dem som Hacker bruger til at misbruge ens pc?

Når jeg nu har fået besked fra kandu. dk vedr. ny e-mail adresse og det er i orden, sker der så noget ved at jeg sletter dem?

Jeg har ikke noget imod at skulle skrive password o.l. når jeg logger på de forskellige steder på nettet, hvis det minsker risikoen for hacker når jeg sletter dem..

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 12-01-04 11:09

Nej,du kan slette dem så tosset du vil,det gør jeg hver dag,men jeg benytter et program til at slette dem med,so man kan gemme de cooki's man ikke vil slette f.eks. som dem fra kandu og fra andre sider som du ikke gider at logge
på hver gang du skal ind på dem,vis du vil så skal jeg finde et link til dig
med et lille program som du kan slette/bevare dine cookis med,det sletter
også tmp filer som bare ligger og fylder op på din pc.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : nh1

Dato : 12-01-04 11:11

Tak for svaret Manse9933. jeg tror at jeg lige har fordoblet min pc-viden med hjælp fra dit svar.

Jeg vil gerne have et link til hvor jeg få sådan et program..

NH

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 11:13

Er det dem som Hacker bruger til at misbruge ens pc,nej de går efter åbne(scanner efter åbne porte) porte
på pc'en eller prøver på at få dig til at indstallere små programmer som de sender med mail eller prøver at få dig til at indstallere fra internettet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 11:17

Du kan gå her ind og læse om de slemme drenge,og hente software til at beskytte dig,beskytt dig mod The Banditoes
http://www.spywarefri.dk/
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-01-04 11:32

Denne lille fyr er en af mange(gratis)ude på nettet,og den fylder ikke ret meget og er simpel og hurtig i sin brug, hent den der hedder>

Disk Cleaner with installer
Download all plugins and main program in one file 368 kB
Når du vil gemme cooki's du ikke vil slette så højre klik på internet cookis
>configure og smid de cookis over i protected cookis.
Du kan slette alt hvad der står i programmet,vis du har det indstalleret
uden problemer,du kan se und for hver boks om der ligger affald i disse mapper.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933