/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jeg leder efter et bestemt band
Fra : maria22
Vist : 372 gange
40 point
Dato : 11-01-04 21:20

Hej alle,

Håber I kan hjælpe mig. Jeg leder efter et bestemt band, som jeg hørte på Australian for noget tid siden. De spillede Dave Matthews band musik og deres eget (som så mindede meget om Dave Matthews...)
Navnet har et meget langt navn....desværre har jeg glemt det.

Mange hilsner

Maria

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 21:21

Australian I hvilken by???

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 11-01-04 21:28

Australian bar i København. Men det er langt tid siden desværre

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 50 point
Dato : 11-01-04 21:33

Hej Maria

Kunne det evt. være "Sine the Band", de spiller bl.a. Akustisk Rock meget lign. Dave Matthews Band, Tonic, Fleetwood Mac etc.

Kig evt. på http://www.sinetheband.com (bare ikke lige nu... hvor deres hp er under construction!)

Knus
Chamira

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 11-01-04 21:37

Det var ikke det navn de optrådte under, da jeg så dem. Nu ved jeg ikke om de har skiftet navn siden hen??

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 11-01-04 21:37

Hej igen Maria

Hvis det evt. er et dansk band du søger, kunne det så evt. være Ryhthm in bloom? De spiller egne fede kompositioner hen ad Dave Matthews Band og også kopier af hans... kig på www.rhythminbloom.com

Knus
Chamira

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 11-01-04 21:46

Det er et dansk band. Men igen er det ikke det navn jeg husker?? Det er et mindst lige så langt navn, og også specielt. Med mindre, de selvfølgelig har skiftet navn?? Jeg har lige chekket det link du sendte mig, jeg kan ikke rigtig se hvilket musik de spiller

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 11-01-04 21:47

Kender ikke noget til Australian I KBH kun Odense Sorry

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 11-01-04 22:40

Hvis du går ind på AUSTRALIANS BAR hjemmeside ,jeg går ud fra det er den i Vestergade,kan du måske rode noget frem du kan bruge, evt maile til dem!!

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 11-01-04 22:44
Kommentar
Fra : maria22

Dato : 17-01-04 18:30

Jeg fandt selv ud af bandets navn. De hedder Chicken Tatooed Fly. Deres hjemmeside hedder www.ctf.dk

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-01-04 20:36

Så luk du bare spgm

Godkendelse af svar
Fra : maria22

Dato : 17-01-04 23:28

Tak for svaret Chamira.