/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
Manicure/pedicure
Fra : snusi
Vist : 4699 gange
150 point
Dato : 11-01-04 19:26

Hej.

Jeg ved ikke rigtig om det er den rigtige gruppe jeg stiller spørgsmålet, men kunne ikke lige finde en anden der er bedre.

Hvor kan man købe et manicure/pedicure sæt, som virker? Jeg har prøvet de billige hos f.eks Fakta, de virker bestemt ikke.

Mvh
snusi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-04 21:35
Kommentar
Fra : snusi

Dato : 17-01-04 18:23

Hej

Jeg synes ikke lige jeg kan finde nogle pedicure/manicuresæt på de link du har skrevet, måske skal jeg pudse mine briller

Mvh
snusi

Kommentar
Fra : Kenn28

Dato : 21-01-04 23:17
Kommentar
Fra : snusi

Dato : 22-01-04 19:09

Hej

Ups, der har jeg nok klokket i det. Jeg forstår godt at mit spørgsmål bliver forstået sådan at det er et almindeligt manicure/pedicure sæt jeg efterlyser. Det er faktisk et elektrisk sæt jeg engang har set i et blad.

Mvh

snusi

Accepteret svar
Fra : Kenn28

Modtaget 150 point
Dato : 23-01-04 12:51
Godkendelse af svar
Fra : snusi

Dato : 23-01-04 19:53

Tak for svaret Kenn28.

Det var lige det der skulle til
Mange tak.
Mvh
snusi

Kommentar
Fra : hmdhmd

Dato : 09-08-04 09:54

Jeg har tidligere erhvervet en lille batteridrevet tingest til at slibe hård hud på mine fødder væk med.
Jeg ville gerne erhverve en ny (ikke nødvendigvis batteri drevet, gerne med tilslutning til el).
Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en, uden den koster flere tusinde kroner.
hmd hmd