/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Horn
Fra : cschannong
Vist : 4442 gange
50 point
Dato : 11-01-04 19:17

Jeg søger forældrene til Frederikke Petrine Horn f. 4/3-1859 i Horsens d. 5/10-1887 Vejle. Bliver gift med Harald Christian Knauer den 18/12-1866.

Ligeledes søger jeg søskende til Anne Helene Mariane Dagmar Horn f. 28/5-1860 Horsens
Far:Carl Otto Magnus Adolph Horn
Mor:Johanne Sofie Wissing

Er de evt i familie?
Christina

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 11-01-04 19:42

Har du kigget på http://www.familysearch.com ??

Lis

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 11-01-04 19:43

Ja og også på de tilgængelige folketællinger.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-01-04 19:47

Prøv at s'øge på de forskellige efternavne der er mange hit på´Horn og Wissing, men ikke fra Horsens, prøv selv at se lidt på FS. angående din ane.

Senta
Fra FS. http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp
IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Denmark
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

JOHANNE SOPHIE WISSING
Female Family

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth:
Christening:
Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Marriages:
Spouse: CARL OTTO HORN Family
Marriage: 15 APR 1858 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Extracted marriage record for locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the marriage date.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:
Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type:

M202237 1848 - 1858 0048193 Film NONE

Sheet: 00

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 26 http://www.familysearch.org v.2.5.0

En adresse
http://www.one-tree.dk/cgi-bin/igmget.cgi/n=onetree?I1786

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 11-01-04 19:49

Der var åbenbart mode i Frederikke Petrine ... Holm
FREDERIKKE PETRINE MARGRETHE THOMASSINE HORN
Female

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth: 06 AUG 1860

Christening: 25 SEP 1860 Todbjerg, Randers, Denmark

Death:
Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: F. C. TH. HORN Mother: ELISABETH MARGRETHE TERNDRUP
-
Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-01-04 19:53

Fra DDA erde6t dine?
Senta
Samtlige personer i husstanden

skanderborg, Nim, Horsens Købstad, Nørregade, , , 250, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Jens Peter Horn, 51, Gift, , Procurator, Horsens
Dorthea Fridka Bertelsen, 48, Gift, , Hans kone, ??...
Friderich Theobald Horn, 14, Ugift, , Deres søn, Horsens
Thorvald Emil Horn, 12, Ugift, , Deres søn, Horsens
Julie Wilhelmine Horn, 3, Ugift, , Deres datter, Horsens
Rosalia Seidelien, 21, Ugift, , Huusjomfrue, Øritzlev sogn Skanderborg amt
Caroline Thomasdatter, 24, Ugift, , Tjenestepige, Hornborg Skanderborg amt
Nielsine Nielsdatter, 23, Ugift, , Tjenestepige, Nykirke Weile amt

Samtlige personer i husstanden

skanderborg, Nim, Horsens Købstad, Nørregade, , , 376.2, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Ane Helene Husted, 85, Enke, , Lever af pension, Kiøbenhavn
Christiane Sophie Horn, 55, Ugift, , Hendes datter, Horsens
Birgitte Mortensdatter, 28, Ugift, , Tjenestepige, Ass sogn Veile amt

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 11-01-04 19:59

Der er en Carl Horn og Johanne Wissing der bliver viet i KBH:
CARL OTTO HORN

Marriages:
Spouse: JOHANNE SOPHIE WISSING Family
Marriage: 15 APR 1858 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

--
Jeannie

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 11-01-04 20:14

Prøv også

Http://129.142.201.64/artikler/artikel188.htm
http://www.barbesgaard.dk/new_page_9.htm
http://home19.inet.tele.dk/emoldt/indledn.htm

eller prøv på Google at søge på Horn+slægtsforskning eller wissing+slægtsforskning

Lis

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 11-01-04 20:52

hej Senta
Jens Peter Horn er Anne Helene Mariane Dagmar Horn's farfar

Ane Helene Husted, 85, Enke, , Lever af pension, Kiøbenhavn (Der skulle have stået Musted, hvilke også er en ane)
Christiane Sophie Horn, 55, Ugift, , Hendes datter, Horsens (tak hende havde jeg ikke)

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-01-04 21:18

På fs. er der kun denne Christiane Sophie Horn, er det din.
Senta
IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Germany
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

Christiana Sophia HORN
Female

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth: 06 JUN 1795 Buchholz, Annaberg, Chemnitz, Sachsen

Christening:
Death: 15 JUN 1795

Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: Carl Gottlob HORN Family
Mother: Johanna Dorothea FISCHER

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Record submitted after 1991 by a member of the LDS Church. No additional information is available. Ancestral File may list the same family and the submitter.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:
No source information is available.

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 29 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-01-04 21:25

Kan det her være din Jens Peter Horn
Har du prøvet at søge på de forskellige efternavne på Fs.der er en del med navne som Horn , Musted,Husted osv. bare søg på efternavnene.
Senta
Individual Record FamilySearch™ Vital Records Index
Denmark

--------------------------------------------------------------------------------
Jens HORN
Sex: M

--------------------------------------------------------------------------------

Event(s):
Birth: 11 May 1799 Place: <Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark>
Christening: 16 Jun 1799 Place: Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

--------------------------------------------------------------------------------

Parents:
Father: Christen JENSEN HORN
Mother: Hedevig Sophie RESTING

--------------------------------------------------------------------------------

Source Information:
Batch Number: C218505
Source Dates: 1793 - 1805
Film or Fiche Number: 44442
Collection Details: Holmen; Den Danske Folkekirke

--------------------------------------------------------------------------------

Return to search results Prepare selected records for download

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 30 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-01-04 21:34

Fra FS. lidt at vælge imellem, det er svært at vide om alle disse 36x Horn er i familie.
Senta
You searched for: Anne Helene Mariane Dagmar Horn
Exact Spelling: Off
[refine search]
Prepare selected records for download

International Genealogical Index / Denmark - 35
Select records to download - (50 maximum)
1. Anne Margrethe Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 1729 Of Hillersley, , Thisted, Denmark

2. Anna Margaretha Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 11 JUN 1746 Salling, Aalborg, Denmark

3. Anna Margaretha Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 11 JUN 1746 Salling, Aalborg, Denmark

4. Anna Charlotte M. Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: About 1748 Of, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

5. Anna Charlotte M. Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: About 1748 , Kobenhavn, Denmark

6. ANNA MARGRETE HORNE - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 19 SEP 1750 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

7. ANNE CATHRINE VON HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 06 SEP 1752 Budolfi, Aalborg, Aalborg, Denmark

8. ANNA CATHRINE VON HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 22 MAY 1759 Budolfi, Aalborg, Aalborg, Denmark

9. ANE MARIA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 04 AUG 1769 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

10. ANNA CHARLOTTA MARGARETHA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 20 MAR 1771 Hof-Og Slotskirken, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

11. ANNE MARGRETE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 09 NOV 1781 Helligaands Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

12. ANNE MARGRETE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 11 OCT 1782 Helligaands Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

13. ANE ELISABETH FRIDERICA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 19 DEC 1784 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

14. ANNA CATHARINA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 29 NOV 1793 Sankt Petri, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

15. ANNE MARIE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 14 MAR 1802 Sankt Petri, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

16. Anne Elisabeth Horn Gasberg - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 24 APR 1806 , Thisted, Denmark

17. Anne Elisabeth Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 24 APR 1808 Thisted, Thisted, Denmark

18. Anne Elisabeth Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 24 APR 1808 Thisted, Thisted, Denmark

19. Anne Elisabeth Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: 24 APR 1808 Thisted, Thisted, Denmark

20. Anne Marg. Kirst Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: About 1820 Faaborg, , , Denmark

21. Anne Marg. Kirst. Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Birth: About 1820 Faaborg, , , Denmark

22. Anna Kirstine Horn - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 08 FEB 1825 Thisted, Thisted, Denmark

23. ANNE CATHRINE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 23 MAY 1828 Frue Kirke Or Vor Frue Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

24. ANE MARIE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 26 APR 1833 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

25. ANNE KIRSTINE HORNE - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 16 DEC 1836 Faaborg, Svendborg, Denmark

26. ANE CATHRINE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 08 NOV 1837 Hjorring, Hjorring, Denmark

27. ANNA SOPHIE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 04 JAN 1852 Domsogn, Roskilde, Kobenhavn, Denmark

28. ANE KIRSTINE HORNE - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 17 JUN 1851 Jerslev, Hjorring, Denmark

29. ANNA SOPHIE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 04 JAN 1852 Domsogn, Roskilde, Kobenhavn, Denmark

30. ANNA LYDIA SOPHIE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 30 DEC 1852 Domsogn, Roskilde, Kobenhavn, Denmark

31. ANE DORTHEA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 13 MAY 1853 Trinitatis, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

32. ANNA CHARLOTTE VILHELMINE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 08 JUN 1856 Domsogn, Roskilde, Kobenhavn, Denmark

33. ANE DORTHEA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 06 APR 1856 Trinitatis, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

34. ANE MARIE HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 21 SEP 1862 Bjerreby, Svendborg, Denmark

35. ANNA HORN - International Genealogical Index
Gender: Female Christening: 25 MAY 1862 Helligaands Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

prev | next Prepare selected records for download

Return to top of page

--------------------------------------------------------------------------------

If you don't find what you are looking for in these
records, I can provide Research Guidance
on additional sources to search.

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 28 http://www.familysearch.org v.2.5.0

IGI Individual Record

FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0
Denmark
Search Results | Download | Pedigree

--------------------------------------------------------------------------------

ANNA SOPHIE HORN
Female

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth: 24 DEC 1851

Christening: 04 JAN 1852 Domsogn, Roskilde, Kobenhavn, Denmark

Death: 08 JAN 1852

Burial:

--------------------------------------------------------------------------------
Parents:
Father: JOHN ANDREAS HORN Family
Mother: CAROLINE LOUISE DORTHEA HANSEN

--------------------------------------------------------------------------------
Messages:
Extracted birth or christening record for the locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the birth or christening date.

--------------------------------------------------------------------------------
Source Information:
Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type:

C218677 1849 - 1862 0048341 Film NONE

Sheet: 00

--------------------------------------------------------------------------------

© 1999-2002 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999
Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999).
Privacy Policy (last updated: 10/12/2001). 27 http://www.familysearch.org v.2.5.0

Kommentar
Fra : senta

Dato : 11-01-04 22:39

Fra DDA, kan du bruge disse oplysninger eller har du dem.
Senta

Samtlige personer i husstanden

kbhv, Sokkelund, Gentofte, Gentofte gårde, , , 113, FT-1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Wilhelm Horn, 60, Gift, husbond, gårdejer,
Anne Christine Schiønvaldt, 36, Gift, hans kone, ,
John Horn, 21, Ugift, hans søn, ,
Vilhelm Horn, 9, Ugift, deres barn, ,
Schiøne Margrethe Horn, 11, Ugift, deres barn, ,
Anne Marie Vilhelmine Horn, 5, Ugift, deres barn, ,
Haagen Jensen, 27, Ugift, tjenestekarl, ,
Niels Jacobsen, 22, Ugift, tjenestekarl, ,
Anders Baum, 63, Enkemand, tjenestekarl, ,
Niels Pedersen, 30, Ugift, daglejer, ,
Peder Madsen, 53, Ugift, daglejer, ,
Maren Nielsdatter, 40, Ugift, tjenestepige, ,
Anne Sophie Oldath, 26, Ugift, tjenestepige, ,
Svenborg Maansdatter, 20, Ugift, tjenestepige, ,
Marie Larsdatter, 16, Ugift, tjenestepige, ,
Madam Eberhart, 68, Enke, indlogerende, ,

Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Rosenborg Kvarter, Rosenborg Kvarter, , Matr. 79, 492, FT 1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Friderich Horn, 45, Gift, , Assessor,
Mariane Winkel, 46, Gift, , g Frid.Horn,
Sophie Horn, 14, Ugift, , Fader Frid.H.,
Peder Winkel [Horn], 13, Ugift, , Stykjunker,
Ane Horn, 10, Ugift, , Fader Frid.H.,
Anne Lovise [Horn], 6, Ugift, , Fader Frid.H.,
Erich [Horn], 5, Ugift, , Fader Frid.H.,
Mariane [Horn], 9, Ugift, , Fader Frid.H.,
Dorthea Andersdatter, 38, Ugift, , Stuepige,
Mette Friderica, 25, Ugift, , Kokkepige,

Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Frimand Kvarter, Frimands Kvarter, , Matr. 138, 565, FT 1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Hans Christ. Horn, 50, Gift, , Registrator,
Anne Kirstine [Horn], 46, Gift, , g Hans C.H.,
Kirstine Møller, 30, Ugift, , Tj.Pige,

Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Øster Kvarter, Øster Kvarter, , Matr. 313, 946, FT 1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Baltazar Schiøtt, 58, Gift, , Justitsraad,
Anne Charlotte Margrethe Horn, 63, Gift, , g Balt. Schiøtt,
Jacob Jacobsen Buch, 25, Ugift, , Tj. Karl,
Edele Sophie Wegener, 26, Ugift, , Tj. Pige,
Antoinette Frid. Cathrine Lorentzen, 29, Ugift, , Tj. Pige,
Johan Wilhelm Hansen, 28, Ugift, , Volontør,
Lars Lund, 22, Ugift, , Assistent Asia,

Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Sankt Annæ Øster Kvarter, , , Norgesgade 174 A,2.Sahl, 3, FT-1834
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Sophie Henriette Frederike de Levetzau, 74, Ugift, , Conventualinde i Wemmeltofte Kloster,
Juliane Sophie Seydler, 32, Ugift, , Lærerinde,
Anna Winkel Horn, 42, Ugift, , Institut Bestyrerinde,
Frederike Nicoline Gouss, 48, Ugift, , Lærerinde,
Charlotte Amalie Hansen, 25, Ugift, , Lærerinde,
Signe Thune, 38, Enke, , Præsteenke,
Cathrine Pauline Thune, 17, Ugift, , Datter,
Julie Sharl.Caroline Thune, 13, Ugift, , Datter,
Wilhelmine Cathrine Kiær, 12, Ugift, , Kostgiænger,
Hansine Dampe, 21, Ugift, , i Kost,
Caroline Louise Lund, 18, Ugift, , i Kost,
Anne Christine Malmgreen, 34, Ugift, , Tienestepige,
Engel Carl Ernst Nørgaard, 28, Ugift, , Studiosus juris,

Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Rosenborg Kvarter, Rosenborg Kvarter, , Matr. 79, 492, FT 1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Friderich Horn, 45, Gift, , Assessor,
Mariane Winkel, 46, Gift, , g Frid.Horn,
Sophie Horn, 14, Ugift, , Fader Frid.H.,
Peder Winkel [Horn], 13, Ugift, , Stykjunker,
Ane Horn, 10, Ugift, , Fader Frid.H.,
Anne Lovise [Horn], 6, Ugift, , Fader Frid.H.,
Erich [Horn], 5, Ugift, , Fader Frid.H.,
Mariane [Horn], 9, Ugift, , Fader Frid.H.,
Dorthea Andersdatter, 38, Ugift, , Stuepige,
Mette Friderica, 25, Ugift, , Kokkepige,

Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Klædebo Kvarter, Krystalgade 60. 241, , Kvisten, 305, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

Lauritz Rasmussen, 47, Gift, , Kongelig Løber, Nykirke, Veile Amt
Maren Kirstine Rasmussen f. Kalsbøll, 46, Gift, , Kone, Høietaastrup, Kjøbenhavns Amt
Frederikke Marie Rasmussen, 16, Ugift, , Dameskræderinde, Kjøbenhavn
Adolph Horn, 22, Ugift, , ??, Holstein

Kommentar
Fra : senta

Dato : 12-01-04 14:32

Data for vielse og fødsel af JOHANNE SOPHIE WISSING
Senta
You searched for: Johanne sophie Wissing [refine search]
, All Countries
Exact Spelling: On
Matches: All Sources - 2
International Genealogical Index - Denmark
1. JOHANNE SOPHIE WISSING - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Christening: 10 OCT 1834 Grenna, Randers, Denmark

2. JOHANNE SOPHIE WISSING - International Genealogical Index / DE
Gender: Female Marriage: 15 APR 1858 Frederiksberg, Kobenhavn, Denmark

Matches: International Genealogical Index/Denmark - 2
Return to top of page

Kommentar
Fra : senta

Dato : 12-01-04 14:52

Er det en af dine
Senta
Samtlige personer i husstanden

kbhv, København (Staden), Rosenborg Kvarter, Gothers Gade No. 124, , Første Sahl til venstre, 866, FT-1845
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested

C. W. Horn, 34, Gift, , Secretair, Potsdam bei Berlin
Johanne Horn f. May, 37, Gift, , Hustru, Baruth
Antonie Horn, 12, Ugift, , hans Datter, Berlin
Clara Horn, 10, Ugift, , hans Datter, Berlin
Anna Horn, 8, Ugift, , hans Datter, Berlin
Minna Horn, 6, Ugift, , hans Datter, Berlin
Richard Horn, 4, Ugift, , hans Søn, Berlin
Anne Knudsen, 24, Ugift, , Tjenstepige, Flensburg

Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-04-04 11:25

Jeg fandt 2x Musted på FS. er det dine??
Senta
International Genealogical Index / Denmark - 2
Select records to download - (50 maximum)
1. JENS MUSTED - International Genealogical Index
Gender: Male Marriage: 08 DEC 1755 Frue Kirke Or Vor Frue Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

2. MARIANE MUSTED - International Genealogical Index
Gender: Female Marriage: 11 SEP 1795 Nikolaj Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark

prev | next Prepare selected records for download

Kommentar
Fra : cschannong

Dato : 19-04-04 15:28

Hej Senta
Jens Musted er min ane og Mariane er hans datter (dog ikke min ane). Jeg ville gerne vide mere om Jens.
Christina

Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-04-04 15:41

Kan evt være din Jens Musted, men med anden kone ????
Senta
ENGEL MARIA HUSTED Female
Christening: 02 JAN 1759 Holmens Sogn, Kobenhavn, Kobenhavn, Denmark
Father: JENS LARSEN HUSTED Family Mother: KAREN BRYNOW

C218502 1758 - 1771 0044439 Film NONE

Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-04-04 16:01

Er det din , Anne Heleena Musted, 28, Ugift, , kammerjomfrue, folketælling 1787
og igen i 1801
Anne Helene Musted, 42, Gift, Hans Kone, ,
Senta

Samtlige personer i husstanden
skanderborg, Nim, Horsens Købstad, Horsens, Søndergade, søndre side, , fam 1, Det Højfyrstelige Hof, , FT-1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Jørgen Friderich Tilemann von Schencth, 47, Ugift, , kammerherre og hofpræst,
Peder Jensen Tørring, 22, Ugift, , tjener,
Andreas von Hauth, 25, Ugift, , Hof-? og 3. cavalier,
Andreas Bagger, 32, Ugift, , tjener,
Iver Jensen Lang, 43, Ugift, , st? skriver,
Friderich Christian Gyntelberg, 26, Ugift, , laquai,
Nicolaj Jensen, 33, Ugift, , laquai,
Jacob Hansen, 39, Ugift, , dame-tjener,
Peder Knudsen, 43, Ugift, , biløber,
Niels Rasmussen, 48, Ugift, , Arbejdskarl,
Rasmus Leonhard Jegden, 23, Ugift, , kokkedreng,
Niels Henrichsen, 22, Ugift, , kokkedreng,
Jørgen Rasmussen, 20, Ugift, , tjenestedreng,
Rasmus Jensen, 18, Ugift, , tjenestedreng,
Elisabeth Sophie von Grambow, 48, Enke, , hofmesterinde,
Helene Magrethe von Saldern, 20, Ugift, , hofdame,
Johanne Marie Heyde, 47, Enke, , ? frue,
Anne Heleena Musted, 28, Ugift, , kammerjomfrue,
Margrethe Kierstine Dahlsteen, 25, Ugift, , jomfrue i prinsessens ttjeneste,
Mette Margrethe Sophie Lyththesen, 26, Ugift, , dame jomfrue,
Sara Brown, 44, Ugift, , dame jomfrue,
Chatherine Lovise Winther, 29, Ugift, , Gemak-pige,
Magrethe Lipe, 20, Ugift, , stuepige,
Anne Sophie Hansen, 21, Ugift, , stuepige,
Anne Michelsdatter, 39, Ugift, , kokkepige,
Dorthe Axelsdatter Smidt, 30, Ugift, , vaskepige,
Mette Kierstine Christensdatter, 30, Ugift, , vaskepige,
Inger Johannesdatter, 42, Enke, , vaskepige,
Karen Christensdatter, 30, Ugift, , vaskepige,
Kierstine Chathrine Næsselberg, 50, Ugift, , opvarterske i S? kammeret,
Anna Chathrine Hansdatter, 21, Ugift, , jomfruernes pige,
Anna Kierstine Christensdatter Malha, 21, Ugift, , jomfruernes pige,
Mette Marie Jacobsdatter, 41, Ugift, , Gangkone,

Samtlige personer i husstanden
skanderborg, Nim, Horsens Købstad, Nørregades Søndre Side, , , 297, FT-1801
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Magnus Horn, 48, Gift, Huusbonde, Hospitals Præst,
Anne Helene Musted, 42, Gift, Hans Kone, ,
Christiane Sophia Magnusdatter, 12, Ugift, Deres Børn, ,
Johan Adolph Magnusen, 9, Ugift, Deres Børn, ,
Jens Peter Magnusen, 7, Ugift, Deres Børn, ,
Lucie Lorentze Magnusdatter, 4, Ugift, Deres Børn, ,
Mariane Pedersdatter, 22, Ugift, Tieneste Piger, ,
Mette Terekildsdatter, 34, Ugift, Tieneste Piger, ,

Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-04-04 16:05

Magnus Horn, 35, Ugift, logerende, hospitalspræst,
Senta

Samtlige personer i husstanden
skanderborg, Nim, Horsens Købstad, Horsens, Gaul Gaden, , fam 2, , FT-1787
Der vises flg. felter:
Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden, Erhverv , Fødested
Hans von Bentzen, 32, Ugift, logerende, løjtnant ved det Slesvigske Cavalleri Regiment,
Magnus Horn, 35, Ugift, logerende, hospitalspræst,
Inocens Kye, 44, Ugift, , munk og capelpræst ved det russiske prinsehof,
Nequiser, 19, Ugift, , jæger ved samme hof,
Anorder, 20, Ugift, , jæger ved samme hof,
Hans Duche, 18, Ugift, logerende, købmand,
Niels Pedersen, 24, Ugift, tjenestefolk, gaardskarl,
Anne Marie Rasmusdatter, 20, Ugift, tjenestefolk, enepige,