/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Pris på vindeltrappe
Fra : tjuel
Vist : 6100 gange
200 point
Dato : 11-01-04 18:13

I forbindelse med at jeg planlægger en større ombygning af mit hus, har jeg lige brug for en ca. pris på en vindeltrappe i god kvalitet.

Er der nogen som har et kvalificeret bud på det?

Kommentar
Fra : 25

Dato : 11-01-04 18:24

Måske har en tømrermester, eller steder, hvor de har kataloger over det.

Prøv at søge på nettet: søgeord VINDELTRAPPE, du kan bruge google.

god fornøjelse

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 11-01-04 18:33

En sådan kan svinge meget i pris, afhængig af materialer o.lign. Her kan du se trapper:
http://www.hkp-morud.dk/trap.htm
Når du har valgt model, spørg en trappefabrik. Dette er min bedste råd.

mvh
jms

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-01-04 18:33

Et sted hvor jeg så rigtig mange annoncer om trapper, var sidst jeg kiggede i "Hus og have" bladet der sendes til alle husstande.
Men hvornår de udsendes ved jeg ikke.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-04 22:25

Jeg ville lede efter en sådan trappe på sådanne steder hvor de har byggegenbrug der kan du være heldig at finde en der måske bare skal justeres lidt Men der mangler som sagt lidt mere specefikt om hvad du søger er det af træ eller jern vi snakker om?? http://www.google.com/search?q=Trapper&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=lang_da

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-01-04 00:04

er det en vindeltrappe eller en spindeltrappe du søger.
per

Kommentar
Fra : tjuel

Dato : 12-01-04 09:58

godt spørgsmål

i første omgang egentlig en spindeltrappe

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 12-01-04 15:44

den mest seriøse aktør på marked for spindeltrapper er uden tvivl http://www.grm-trapper.dk/trapper.html jeg har selv brugt trapper fra dette firma, prima kvalitet.

mvh
Per

Accepteret svar
Fra : bibsamie

Modtaget 200 point
Dato : 12-01-04 15:48

http://www.grm-trapper.dk dette er den rigtige indgang undskylder.

mvh
Per

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-02-04 19:22
Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 01-02-04 19:52

rotw

hvorfor denne adresse, når de ikke fremstiller spindeltrapper ???

per

Godkendelse af svar
Fra : tjuel

Dato : 07-02-04 11:23

Tak for svaret bibsamie.