/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Skjulte tagrender
Fra : bv32
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 11-01-04 16:49

Jeg har skjulte tagrender der lækker lige over hoveddøren. Det er meningen at fjerne "tagrendskasserne" her til sommer, men der må være noget jeg kan gøre med vandfaldet over hoveddøren? Problemet er en samling der er meget svært at få tæt. Er der noget jeg kan gøre der er bedre for taget end det jævnlige vandfald? Måske skulle man bare fjerne tagrendskasserne og tagrenden og så nøjes med et stykke tagrend lige over hoveddøren eller hvad?

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 60 point
Dato : 11-01-04 17:00

Skjulte tagrender er noget vorherre har skabt i stor vrede. Fornuftig af få det lavet om.
Åbn kassen, fjern tagrenden over døren i ca. 2 meters længde, og læg en stump rende i netiop over døren. Måske kan du købe noget der ligner, saml det med silikone en dag det er tørvejr. Kan bruges midlertidig.

mvh
jms

Kommentar
Fra : hsl1305

Dato : 16-01-04 12:44

du kan bruge "flashband" som en nødløsning købes i dit lokale byggemarkedarked

Godkendelse af svar
Fra : bv32

Dato : 20-01-04 16:33

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 20-01-04 18:05

Selv tak, var så lidt

mvh
jms