/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun udstødning til Honda Wallaroo
Fra : hondaforever
Vist : 3564 gange
10 point
Dato : 11-01-04 16:40

Hej...

Hvordan påvirker det knallerten hvis man sætter en tun Udstødning, Proma City Power fra stc-tuning.dk....
overvejer at købe den, men vil gerne lige vide hvad koncekvencen er..

Hilsen Søren

Kommentar
Fra : jimbo3

Dato : 12-01-04 18:46

Hmm. det kommer an på om din wallaroo er tunet. hvis den er kan det være positivt og den vil køre stærker eller bedre. men hvis den ikke er tunet kan udstødning tage lidt af magten, så der ikke er så godt optræk eller tage lidt af topfarten.
Vh jimbo3

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 12-01-04 20:52

Hej..

Lige nu er der ikke gjort noget ved den, men hvis jeg pilder plomben, bliver det så ikke godt?

Accepteret svar
Fra : BoTsY

Modtaget 10 point
Dato : 12-01-04 22:19

Powerluftfilter og hvis der er en plumb som du påstår, så fjern den... derefter montér udstødingen..

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 12-01-04 22:21

takker...
det vil jeg gøre..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 13:25

Plomben vil i sig selv ikke give nogen størrer hastighed, du er nød til at få anden udstødning, til din model.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 17:41

Tak for svaret BoTsY.