/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Coca Cola - reklame
Fra : Grasse
Vist : 1187 gange
50 point
Dato : 11-01-04 16:00

For os allesammen - er en cocacola reklame. Er der nogen som har melodien eller reklamefilmen som en MP3 fil??? Skal bruges til en skole opgave.

Axel@grasse.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-04 16:14

Her er de filmklip du finder hos Coka Cola selv : http://www2.coca-cola.com/presscenter/av_advertising.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 11-01-04 16:16

ja du kan downloade den på www.cocacola.dk og så skal du trykke på en knap hvor der står "coke stuff" og så gir resten sig selv...

Kommentar
Fra : Grasse

Dato : 11-01-04 16:20

Dem har jeg også fundet på cocacola.dk, men de kan kun afspilles og ikke downloades. øh.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-04 16:23

Grasse -> Hvor der står play ; højreklik og vælg : Gem distination som ...

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Pete_man

Modtaget 60 point
Dato : 11-01-04 16:25

jeg kan sende den til dig.. på msn... hvis du vil

Godkendelse af svar
Fra : Grasse

Dato : 11-01-04 16:37

Tak for svaret Pete_man.