/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kaptajn Kaber
Fra : kaptajnkaber
Vist : 659 gange
20 point
Dato : 11-01-04 14:02

Ville bare høre om der er en flink gut der sidder inde med det kære gamle spil. Vil meget gerne have fingrene i det...

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 11-01-04 14:04

Det vil jeg oz' gerne!

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 11-01-04 16:13

Ok, e-mailadd. please.
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 11-01-04 16:21

gch@mail.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 11-01-04 16:22

ps! Dyne - vil gerne give dig point, men ved ikke hvordan jeg gør, når jeg nu har "nasset" mig ind på et spørgsmål?

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-01-04 16:35

Her er min mail ---> skateyoung@yahoo.dk

1000 tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 11-01-04 16:37

Att. Ggaz - det gør ikke noget. Så meget bøvl er det heller ikke at gå ind og tænde for den gamle comp, og lægge det ud på en diskette.
Held og lykke at få det til at køre normalt på en nyere maskine, hvis det er det i vil... - havde problemer nok på den gamle 486 som var for hurtig :) - men find programmet moslow, som hjælper jer...
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-01-04 16:38

Dyne - har du også en patch så man kan spille på en normal pc. Har hørt man kan få en patch som sætter hastigheden ned til et par KHz når du spiller gamle DOS spil. Kan huske at det allerede i '93 gik for stærkt....

VH Benjamin

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-01-04 16:39

Er det sådan en slags patch?

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-01-04 16:39

moslow...

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 11-01-04 16:40

Hmm, jeg ved ikke om den moslow version jeg har virker på nyere maskiner - jeg hentede det til Win 3.11, men i kan da også lige få det med...
2 sek.
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-01-04 16:41

tak

Accepteret svar
Fra : Dyne

Modtaget 20 point
Dato : 11-01-04 16:41

Pis, det har jeg ikke alligevel. Moslow kræver MS-DOS, og det går jeg ud fra at i ikke har... - jeg kan ikke lige komme i tanke om noget som kan hjælpe jer - god jagt...
Mvh Dyne

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-01-04 16:44

Jeg blev ledet ind på denne her side via google og er meget imponeret over, hvor hjælpsomme folk er... Jeg glæder mig til at gøre kattegat usikkert igen :)

Hilsen Benjamin

Kommentar
Fra : skovalf

Dato : 18-01-04 21:05
Kommentar
Fra : skovalf

Dato : 18-01-04 21:07
Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 18-01-04 21:08

Hej Skovalf.
Du kan godt opgive at få længere links til at du i kandu.dk - sådan er det bare... - folk bliver bare nød til at kopiere det ind i explorer.
Mvh Dyne