/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
DET SYGESTE OPTRÆK!!!???
Fra : Mr.Stock
Vist : 777 gange
46 point
Dato : 21-03-02 19:26

Dav..
jeg har en sonic med lovlig potte og tp 47 mm cyl og tp variomaticsæt... hvordan får jeg
et SYGT optræk UDEN karburator....???
og hvor købes det..(gerne links)???

ps. når jeg starter min scooter med el-start, lyder den MEGET mærkelig, HVIS den starter.. HVORFOR??? og hva kan gøre ved det????

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-03-02 20:23

købe en NY knallert og IKKE annoncere her

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 21-03-02 20:23

købe en NY knallert og IKKE annoncere her

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-03-02 21:32

> Dav..
> jeg har en sonic med lovlig potte og tp 47 mm cyl og tp variomaticsæt...

ja det har du jo efterhånden fortalt os en 5-10 gange...

> hvordan får jeg
> et SYGT optræk UDEN karburator....???

køb en variator og et udstødning... Variatoren kunne f.eks være en Hebo
(www.aprilia-scooters.dk) og udstødningen kunne jo være et af de to som du
selv foreslog igår....

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-03-02 21:37

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:cqpm8.11977$ZI6.490277@news000.worldonline.dk...
> Dav..
> jeg har en sonic med lovlig potte og tp 47 mm cyl og tp variomaticsæt...
> hvordan får jeg
> et SYGT optræk UDEN karburator....???

Hva er et sygt optræk for dig ??? som når jeg drejer hanen i 1 gear...
eller er det som en 45 uden plomb... eller hvordan ?

> og hvor købes det..(gerne links)???
>
> ps. når jeg starter min scooter med el-start, lyder den MEGET mærkelig,
> HVIS den starter.. HVORFOR??? og hva kan gøre ved det????

Nok fordi din Caps Lock tast sider fast... det er meget normalt at når
den sider fast, er der intet som funker.

VH
Lars Molnit

>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-03-02 21:57

> Dav..
> jeg har en sonic med lovlig potte og tp 47 mm cyl og tp variomaticsæt...
> hvordan får jeg
> et SYGT optræk UDEN karburator....???
> og hvor købes det..(gerne links)???

Hmm uden en kaburator får du sgu nok ikke et særlig godt optræk

Kim J.

Kommentar
Fra : Mr.Stock

Dato : 22-03-02 10:21

et sygt optræk er de sygeste man kan få UDEn karburator!! findes der ikke racerkoblinger til SONIC?? jeg ka sku ik finde såadn en!!!

OG min el-start virker ikke... hva ku jeg gøre v det??? kan man købe noget så den virker????

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 17:59

"Mr.Stock" <Mr.Stock.news@kandu.dk> wrote in message
news:cqpm8.11977$ZI6.490277@news000.worldonline.dk...
> Dav..
> jeg har en sonic med lovlig potte og tp 47 mm cyl og tp variomaticsæt...
> hvordan får jeg
> et SYGT optræk UDEN karburator....???
> og hvor købes det..(gerne links)???
>
Du får ikke noget sygt optræk uden en STOR karburator og en membran der kan
føde den ordenligt. Prøv at suge igennem et sugerør og bagefter find noget
med et lidt støre hul i og sug igennem det. så vil du finde ud at at du
trække meget mere luft ind igennem det store hul. Det er lidt det samme på
en motor der dannes undertryk i krumptaps huset. Når stemplet er ved
indsugnings fasen suger den benzin ind så jo støre hul = mere
Benzin = mere power. Men det koster også noget mere benzin hvis man vrider
øret i bund fra start med en støre karburator.

Men det hele skal passe sammen. det hjælper ikke noget hvis kraft
overførelsen til baghjulet mangler. jeg tænker her på vario. kobling osv.

mvh. Thomas

Kommentar
Fra : stiv_pik2002

Dato : 11-04-02 13:50

Køb En Anden Scooter Aprilla SUKS

Kommentar
Fra : EvoLution

Dato : 26-06-02 12:56

Aprilia er dety bedste Køb en Evolution Udstødning den får du det gale optræk af og den vejre mindre end standard! den koster Ca 2000,- den er så smuk men du ved også godt at kabu giver en smuk omgang optræk men skid hul i det køb trykfjeder. 27kg eller 32kg 27kg giver 15% større optræk og 32kg giver 20% så det må du selv finde ud af

Kommentar
Fra : Peternoltus

Dato : 10-11-03 20:24

Zonker,du er en nar og det ved du også selv,så luk arret

Noltus

Kommentar
Fra : rovterne

Dato : 25-11-03 19:04

Hvad er det for en tone Mr. Noltus! Har han ikke lært at opføre sig ordentligt på et websted! Han kan selv være en NoltusNar!