/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
divx til hollywood dvd samt tv out.
Fra : oliver
Vist : 295 gange
20 point
Dato : 21-03-02 19:13

hej derude.
jeg kunne godt tænke mig at kunne se divx på mit tv.jeg har hollywood dvd kort i comteren.
jeg kan godt se det på computeren,men mangler et program der kan linke.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 21-03-02 20:27

Hvis der ikke er udgang til RF-signal eller det der hedder et moduleret signal fra dit videokort (TV-OUT) kan du IKKE se det på et tv, så skal du anskaffe et kort med tv-udgang.
Ellers burde der være software med kortet, vhsi det har tv-udgang.
Mig bekendt er der ikke TV UD på det kort du nævner, så løsningen er højst sandsynligt at købe et nyt eller ekstra kort.
Med mindre der er scart indgang på dit tv, så kan du hvis du kan finde ud af at forbinde ledningerne fra dit kort til scart være heldig at få det til at fungere. MEN VÆR FORSIGTIG, du kan smadre tv og computer hvis du monterer det på de forkerte stik.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 08:50

"oliver" <oliver.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gepm8.11971$ZI6.489639@news000.worldonline.dk...

> jeg kunne godt tænke mig at kunne se divx på mit tv.jeg har hollywood
> dvd kort i comteren.
> jeg kan godt se det på computeren,men mangler et program der kan linke.

Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
Du behøves ikke noget specielt program.

Hvis du har gjort ovenstående, så skyldes det måske at du ikke kan se
billede på TV og monitor samtidigt.
Hvis du højreklikker på skrivebordet og vælger
Egenskaber->Indstillinger->Avanceret.
Her skulle der gerne være en masse faneblade, det er på et af disse du skal
bestemme hvilken skærm der skal vise billede. Jeg ved ikke præcist, da jeg
ikke har et Hollywoodkort.

Håber det hjælper.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 09:05

"Leony" skrev bla..
> Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
> Du behøves ikke noget specielt program.

Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
anden form for action. Burde ikke være svært.
--
jopa
www.jp-web.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 10:16

"jopa" <spammig@paradis.dk> wrote in message
news:3c9ae5a0$0$87765$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Leony" skrev bla..
> > Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
> > Du behøves ikke noget specielt program.
>
> Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
> anden form for action. Burde ikke være svært.
> --
> jopa
> www.jp-web.dk

a-hva'?!

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 22-03-02 18:22

"jopa" skrev d. 22-03-02 09:05 dette indlæg :
> "Leony" skrev bla..
> > Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
> > Du behøves ikke noget specielt program.
>
> Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
> anden form for action. Burde ikke være svært.
> --
> jopa
> www.jp-web.dk
>
Vorherrebevares.... IDIOT

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-03-02 18:20

"zonker" skrev ...
> Vorherrebevares.... IDIOT

Selv IDIOT og fjols.
Tag og læs fundatsen for denne gruppe, der ikke har en skid at gøre med dvd
eller tv out

--
jopa
www.jp-web.dk

Kommentar
Fra : oliver

Dato : 22-03-02 22:12

tak det har eddermamaaaaaaaer""""været grineren.
oliver fra mars.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-03-02 14:17

"jopa" <spammig@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:3c9ae5a0$0$87765$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Leony" skrev bla..
> > Du skal bare tilslutte dit TV via tv-out udgangen på dit Hollywoodkort.
> > Du behøves ikke noget specielt program.
>
> Der er også den mulighed at lave det hele i Photoshop evt tilført en eller
> anden form for action. Burde ikke være svært.

lol