/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
prog vedr. opdateringer af hjemmeside
Fra : rio
Vist : 832 gange
200 point
Dato : 11-01-04 00:15

Findes der et prog. så jeg får besked når andre sider jeg tit kigger på bliver opdateret ??

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 00:23

Det er der i internet explorer....
tilmeld foretrukne --> egenskaber --> gør tilængelig offline -->faneblad "hent" --> sæt kryds i "Når denne side ændres, skal der sendes en e-mail til:"

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 11-01-04 00:32

Uffe > Hvad er det for en version af Internet Explorer du finder denne funktion i?

Min 6.0 har ikke denne funktion.....

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : rio

Dato : 11-01-04 00:35

Kan heller ikke finde den funktion i min DESVÆRRE

Rio

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:11

Den er der godt nok beskrivelsen var bare en anelse forkert.
Du skal ind i arranger Foretrukne.
Vælg link du vil hå¨ndtere, så kommer der markeringsfelt frem, Gør tilgængelig Offline og når den er afkrydset kommer egenskaber frem og så er forklaringen på sporet igen.
Sorry at jeg blander mig.
bjarne

Kommentar
Fra : rio

Dato : 11-01-04 01:18

1000 tak for hjælpen

Hvad gør jeg nu ??

Skal jeg dele mine point mellem jer, eller er der kun en der skal have dem ?
Og hvordan giver jeg point ??

Hilsen

Rio

Kommentar
Fra : rio

Dato : 11-01-04 01:19

UPS

Point giver jeg jo ved at accepter svar

/rio

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 01:22

Rio...
Du kan kun give point til 1...... Er du i tvivl så slå plat/krone

Jeg kan ikke forstå hvor det går galt med min beskrivelse/Internet explorer....virker fint her ??

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:24

Uffe29>> prøv den lige af helt slavisk. Det var kun begyndelsen der missede

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 01:24

sikkert fordi i højreklikker på det foretrukne og vælger "gør tilgængelig offline" istedet for her at vælge "egenskaber"

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 01:26

tilmeld foretrukne --> Højreklik på den tilføjede og vælg "egenskaber" --> gør tilængelig offline -->faneblad "hent" --> sæt kryds i "Når denne side ændres, skal der sendes en e-mail til:"

Hehe....det er jer der hopper egenskaber over *G*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:27

nope

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:28

det var vist dig der glemte noget i din version af hvordan

Kommentar
Fra : rio

Dato : 11-01-04 01:29

Ja jeg er sku i tvivl om hvem der skal have point.

Syntes det er lidt surt at jeg ikke kan give jer begge point.

Slår plat / krone og håber ikke den der ikke får point bliver sur.

Tak for hjælpen til jer alle.

/Rio

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:29

Hvor kommer det der Tilmeld fra, min siger Tilføj til

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 210 point
Dato : 11-01-04 01:35

hmmm.... min siger ikke noget !!!

Godkendelse af svar
Fra : rio

Dato : 11-01-04 01:40

Tak for svaret Uffe29.

Selv om det var beskrevet helt rigtigt så var meningen god nok.
Ked af at jeg ikke kunne dele point mellem jer, da I begge fortjente dem.

Håber ikke der er sure miner.

/rio

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:40

Den tør vel ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-01-04 01:41

No problem rio.
Når uffe29 en enkelt gang fejler så bør han belønnes også selv om han ikke vil indrømme

Stor hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 11-01-04 01:42

Ikke fra mig

Kommentar
Fra : rio

Dato : 11-01-04 01:46

OK

Endnu engang tak for hjælpen.

Vil lige sige til Uffe ....... Hvis det ikke virker, kommer jeg efter dig

Hilsen

Rio