/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Emnet "Radio"
Fra : Chamira
Vist : 1479 gange
5 point
Dato : 10-01-04 22:12

Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde et emne der hedder "Radio".

Mit forslag til kandu.dk er derfor, at man opretter et forum der vedrører radio.

For mit eget vedkommende ønsker jeg et Radio-forum, da jeg søger en gruppe, der har interesse i "Radioteateret" (radiohørespil) f.eks. til bytte...

Mvh
Chamira

(p.s. ked af det lave pointtal et svar er værd, men jeg er ny bruger, og har desværre kun 20 af slagsen til at give ud af)

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 15 point
Dato : 10-01-04 22:19

Du kan jo sende dit forslag til service@kandu.dk og begrunde hvorfor du synes det er en god idé at oprette en sådan kategori.

Tag dig ikke af point. Det har vi 'folk' til

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-01-04 22:35

Radioteater, ja det var lang tid siden.
Jeg husker Kaptajn Grant´s børn som vi fulgte med spænding.
Det var fantasiskabende at høre disse forestillinger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:40

Jeg husker med fryd : 'Karlsens kvarter'... for slet ikke at snakke om : 'Holdningsløse Tidende' om søndagen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-04 22:46

Chamira
Er der noget specielt, som du tænker på med hørespil?
Husker selv "Mordets Melodi", "Stemmer, der dræber" , "Gregory mysteriet" og Bdr. Løvehjerte, som blev læst op.
Min familie talte netop om det i går. De unge kunne godt tænke sig at høre dem igen. Der var mange gys under dynen, da de var små.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:52

Jeg husker bedre de følgeton'er jeg hørte som barn, f.eks : Hvordan man opdrager sine forældre..

Selvfølgelig også klassikere som : Den lille prins og Oliver Twist.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:53

'Silas og den sorte hoppe' har vist også været sendt ? Ik' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-01-04 22:54

Uha... sikke en masse dejlig respons c",)

Jeg er 25 år og er "vokset op" med disse skønne hørespil, som en fast bestanddel af min "opdragelse" og jeg som troede jeg var den eneste der huskede disse dejlige stunder med et godt radiohørespil på stereoen.

Jeg har fået spillet en del af mine gamle bånd over på MP3, og ligger pt. inde med bla. "Mr. Gregory", "Gilbert Mysteriet", "Kidnappet", "Mordets Melodi", "Jorden rundt i 80 dage", "Den sorte sommer" og "I trifitternes dage".

Det kunne være fedt, hvis nogle var med på at bytte!

Jeg smider straks en mail afsted til kandu så vi kan få lavet et radio-forum!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:57

Godt initiv; Chamira...

Pøj pøj..

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Chamira

Dato : 11-01-04 21:51

Tak for svaret Molokyle

Uden din opbakning og dit fine tip om at kontakte kandu via mail, havde jeg stadig ledt efter et sted og poste min radioforespørgsel.

KH
Chamira