/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jokeren - Møgluder
Fra : Sajko
Vist : 975 gange
200 point
Dato : 10-01-04 21:50

Hvor kan man finde teksten til Jokeren - Møgluder? :S :/
Tror ikke jeg overlever den.. håber på svar hurtigt, for vil helst gerne overleve..

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 10-01-04 22:12

har ikke hørt om den sang... mener du ikke L.O.C Undskyld?????

Kommentar
Fra : Sajko

Dato : 10-01-04 22:40

Nej, jeg kan skam godt kende de forskellige danske rappers stemmer :P

Jokeren - Møgluder.. eller "Kvinde Din", som nogen kalder den..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-01-04 23:10

>Sajko er der liv i dig??
Når ikke, så behøver vi jo ikke at finde teksten.

Noget helt andet noget. Her taler eller skriver vi dansk, så alle de forskellige "mobil" sprog er der vist ikke mange herinde der forstår et klap af.
So please, speak danich.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-01-04 23:47

Teksten til "Kvinde din" findes ikke på nettet.
Men du kan finde den i albummet "Alpha-han":
http://www.danskrap.dk/news.asp?NewsID=1114

Kommentar
Fra : Sajko

Dato : 10-01-04 23:52

Ærhm.. Ja, der er vist liv i mig.

Men jeg har vel lov til at skrive, som jeg plejer.

azZå HViZ JaaRJ ViLLe ZKRiVe ZåDaN HeR, Zå ZKREV JaaRJ FaNMe oZ ZåDaN HeR !

Laver smileys, når jeg vil.. Det er MEGET normalt på nettet. Næsten unormalt IKKE at lave smileys på nettet, men okay.

> :) <

Kommentar
Fra : Sajko

Dato : 10-01-04 23:58

Dvs. jeg skal til at købe Alpha han?
Nå.. Fuck det. Så.
Skriver den selv..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 00:02

Det kunne da tænkes, at du kan låne den på biblioteket.

Kommentar
Fra : Sajko

Dato : 11-01-04 00:14

Nah.. Har max mange rykkere på biblioteket, såeh..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-01-04 00:49

Surt.
Ja, så er det jo lige før det er billigere at købe albummet.
Men kan du ikke få en ven til at låne det til dig?

Accepteret svar
Fra : cokie

Modtaget 200 point
Dato : 11-01-04 02:48

jokeren - kvinde din
teksten findes faktisk på nettet...

http://diggy.dk/lyrik/jokeren-kvindedin.txt

Kommentar
Fra : Sajko

Dato : 11-01-04 17:46

Cokie - Uuh, thx!

Godkendelse af svar
Fra : Sajko

Dato : 11-01-04 17:48

Kommentar
Fra : JamaicaPower

Dato : 11-01-04 18:43

feed sang.... mn der findes nu sejere... hehe....Tupac me runnin.... Sean Paul Feat Shaggy, Lenny Kravitz feat Pharell, P.Diddy og lonn me lose your soul... og Busta Rhymes featuring Pharell Williams me Sliker that Ass.... hehe.....
men Jokeren er åzz totalo pil op,,, hehe..... hvordan fungere sårn en side her???

Kommentar
Fra : JamaicaPower

Dato : 11-01-04 18:44

yepperdepper El Selle is in the Club--- ohh ya...

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 11-01-04 23:58

sajko...

hehe det var da så lidt...
jeg havde selv samme problem en gang.. ledte os som en gal for at finde lyrics til den sang, så kun godt at kunne hjælpe ;)

Kommentar
Fra : Sajko

Dato : 26-01-04 17:35

JamaicaPower - Ja, ja? Findes sikkert bedre.. Men nu var det, at jeg liige manglede teksten til den, foor.. kender de følelser, såeh :P

Kommentar
Fra : nienna

Dato : 12-03-04 19:06

det virker jo ikke det der link, jeg mangler også teksten, plz :)

Kommentar
Fra : cokie

Dato : 12-03-04 22:08

sorry eneste jeg kan sige er at du kan prøve at gå ind på www.diggy.dk og spørge om han der har siden, kan sende den til din mail eller noget..
den lå derinde en gang så han har den nok stadig..

håber du finder den..
-Mickey

--http://www.growyourownshit.com/users/mickey

Kommentar
Fra : jerslevdrengen

Dato : 22-03-04 15:07

her er teksten til Jokeren - Kvinde din/Møgluder. http://www.lyricsbox.com/jokeren-lyrics-kvinde-din-m-gluder-g8k9lbq.html og et par af hans andre sange!