/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FORSIKRING TIL BIL FOR FØRSTE GANG??
Fra : Lemche
Vist : 535 gange
20 point
Dato : 10-01-04 18:44

Hvis du har været ude at tjekke priserne på bilforsikringer for "nybegyndere" for at få bilen registeret i eget navn, ved du det er meget dyrt. Jeg har mulighed for at kunne hjælpe dig til en billigere bilforsikring mod et gebyr. Eneste krav er, at du er fyldt 24/25 år, og at bilen skal nytegnes.

Interesseret? Mail til mig med dine kontaktoplysninger/tlf. nr. så vender jeg tilbage til dig.

mail: lemche_forsikring@yahoo.dk

/Lemche

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 10-01-04 19:07

mod et gebyr? Får du ikke kommission af dit salg?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-01-04 19:09

Har godt set dit tip.
Det er ikke ret velset, at være kommerciel her på kandu.
Så håber du er ny her. Jeg lavede iøvrigt selv denne fejl, det skal ikke være nogen hemmelighed, såeh... bare lige et godt råd.

mvh
jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-04 19:11

Forkert sted du har henvendt dig.
Du skulle da have skrevet et tip om hvor man kunne få en "billig" bilforsikring uden gebyr til en bruger på kandu.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-01-04 21:47

Det kunne da være endog meget interessant hvordan denne transaktion foregår.
Hvilket forsikringsselskab vil tage unge mennesker ind på nogle betydeligere billigere vilkår?, og hvad skal der betales i gebyr?

Hvis der findes forsikringsselskaber der "dumper" prisen for forsikring til unge, mon ikke resten af branchen eller branceforeningen ville komme efter sådanne forsikringsselskaber???
Men lad os da høre lidt nærmere.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : geu

Dato : 10-01-04 22:19

Lugter langt væk af snyd og bedrag. Som om man er ude på at få folk til at betale for noget der ikke findes.
Men det kunne være sjovt at høre noget mere om det.

Kommentar
Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 00:54

Det "billige" består i, at muligheden for at optjene flere års accinnitet, kan man betale sig til, hvis man er over 24/25 år. Det er ikke mere "fusket", end man i gl. dage kunne opnå bonusår ved fx. at tegne sig en pensionsordning i selskabet ved siden af de øvrige forsikringer. Hos mig betaler du blot et beløb, og derefter klarer jeg skærerne således at en billigere forsikring for nybegyndere kan opnås i et uspecificeret selskab. Der kræves nødvendigvis ikke at flere forsikringer tegnes i et givent selskab.

Det var alt for nu.

/Lemche

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-01-04 01:24

Det kunne lyde som om du er assurandør.

Men nok om det. Samtidig vil vi da sige tak for informationen, men selv du må da indrømme at dit "spørgsmål" kunne give anledning til "noget subspekt", men dette du skriver lyder da helt ok.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-01-04 11:13

Så må du jo komme frem med hvormeget der skal betales i gebyr. Og hvor meget man kan spare ved at betale dig.

Kommentar
Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 11:45

Den service er ca. et par tusinde kr. billigere end ønskeplader til din vogn.

Men står du skal have hjælp med din forsikring på bilen, og er du som tidligere beskrevet ovenfor 24/25 år, og ønsker anciennitet, så kontakt mig endelig pr. mail:

lemche_forsikring@yahoo.dk

Det var alt for nu

/Lemche

Kommentar
Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 15:58

Til:

geu -> besparelsen bør jo være indlysende: er du idag 30 år, og skal have bilforsikret for første gang, så starter man typiske med 3000 kr. i selvrisiko, og en ansvarspræmie på en fx. Toyota Corolla årg. 94 på 12.000 kr. pr år. Jeg har mulighed for at skaffe dig bonus fra dit 18 år, altså du får max bonusår. Det er da en ok besparelse ift. den præmie du skulle betale som nybegynder

/Lemche

Kommentar
Fra : Lemche

Dato : 11-01-04 16:01

Til:

geu -> besparelsen bør jo være indlysende: er du idag 30 år, og skal have bilforsikret for første gang, så starter man typiske med 3000 kr. i selvrisiko, og en ansvarspræmie på en fx. Toyota Corolla årg. 94 på 12.000 kr. pr år. Jeg har mulighed for at skaffe dig bonus fra dit 18 år, altså du får max bonusår. Det er da en ok besparelse ift. den præmie du skulle betale som nybegynder [Blink] Dvs, at du i stedet for måske kun skal betale ca. 4.000 kr. helårligt. Jeg gør opmærksom på, at dette kun er et tænkt eksempel, men at principperner afspejler virkeligheden

/Lemche

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-01-04 21:41

HVAD er dit gebyr????

Kommentar
Fra : Lemche

Dato : 12-01-04 22:23

geu-> det 1700 kr BILLIGERE end at få ønske nr.plader til din bil.

/Lemche

Kommentar
Fra : geu

Dato : 12-01-04 22:44

Kan du ikke bare skrive 4500, eller skal man selv regne det ud????

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 12-01-04 22:56

Spar gebyret hos Lemche.....

Jeg fandt noget spændende på http://www.rasmussenassurance.dk/

En Ford Mondeo fra 1994 kan forsikres for 10.145 pr. år som NYBEGYNDER - 30 årig.... Det er sådan set det samme som Trekroner, TopDanmark, Alm. Brand m.fl. vil have for en almindelig ansvarsforsikring -- hos Rasmussen var det inkl. kasko, så glem ham Lemche og hans gebyrer. Du kan selv kigge videre...

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Lemche

Dato : 12-01-04 23:53

Henrik, -> Det sandt at R.A er "billige", men med den alder, ville jeg kunne skaffe en tilsvarende præmie på ca. 4400 pr år alt efter postnr. mit gebyr er en engangsydelse, så alt ialt er det givtigt at jeg med mine kontakter undersøger markedet. Du glemmer at oplyse den enorme selvris. R.A. tilsvarende tager for den "lave" præmie

Selv på ansvaren er det kotume, at de har en anseelig selvris.

Det var alt for nu.

- OG kør forsigtigt.

/Lemche

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 13-01-04 09:01

Jeg trækker lige stikket ud (fjerner lige flueben)

jms