/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Kan ikke starte NFS: Underground
Fra : Surf
Vist : 449 gange
20 point
Dato : 10-01-04 18:07

jeg kan ikke starte NFS Undergrund. og jeg kan ikke opdater mit spil. og jeg vil ha at sproget skal være som det er. gider ikke at sætte det på end (aus). så hvis i har nogen link altså andre link til eu patchen end den ea dk selv kommer med så være så venlig at kom med dem

i siger at man kan update den i gemmet spillet. hmmm fortæl lige mig også det hvordan man gør

MVH Surf

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-01-04 18:28

jeg har et forslag:

Gå ind i kontrolpanel, og ænder sproget på computeren til Engelsk..

Derefter kør patchen igen, og prøv at starte spillet!
Det virkede for mig..

Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-01-04 18:32

læs lige her du

gider ikke at sætte det på eng (aus)

og jeg bad også om at komme med et link ik

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 10-01-04 18:40

beklager. Var lige hurtig nok dér.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 10-01-04 19:52

Køb spillet orginalt, så er der ingen problemer !!!!!

Kommentar
Fra : geu

Dato : 10-01-04 20:10

Ja køb spillet orginalt...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-01-04 21:58

Det er det Orinale soil jeg har købt. og jeg købte det i el-giganten i torsdag. og EA Denmark kender til problemet Kik selv her på linket http://support.ea.dk/product_spec.asp?id=2650 og jeg gav endda 399 kr for det

men i må godt komme med nogen link der til

Kommentar
Fra : geu

Dato : 10-01-04 22:13

Hvor svært er det så at hent patchen der...

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-01-04 22:18

Det kan jeg ikke fordi http://support.ea.dk/news.asp?news_id=3062 som du kan læse er deres patch system ikke lavet endnu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-04 23:43

Desværre Surf! Du må i gang med at lære australsk!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-01-04 16:36

nope det vil jeg ikke tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:17

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 09:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål