/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
opretning af forgaffel....
Fra : alaskan
Vist : 739 gange
175 point
Dato : 10-01-04 17:44

hej gutter
efter at være faldet på r.... i dette her temlig glatte vintervejr har jeg fået "slået" min forgaffel på min maxi.
hvilket medføre at den "trækker" til den ene side kan dette rattes op eller er jeg nødt til at købe en ny?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 185 point
Dato : 10-01-04 17:51

Nu er forgaflerne på en Maxi, desværre noget værre lo.., og en ny er hundedyr.
Ja du kan bare stå foran med hjulet mellem benene, og så vride hårdt i styret, det plejer at være nok. Men giv den lidt ad gangen, der er jo ingen grund til at vride formeget til den anden side.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-01-04 17:59

ellers kan du købe en brugt af mig Mvh Sune

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 10-01-04 20:07

Der er intet at miste, adskild delene og slå/træk dem på plads i en skruestik. helst med en blød hammer og armkræfter i første omgang. sammel det hele igen og se om det kører bedre, hvis ikke - så køb noget nyt eller brugt.

Mvh Sambo

Kommentar
Fra : dyrevennen

Dato : 14-01-04 16:35

Jeg er helt enig med Palle, jeg har selv oprettet sådan.
Men delene må ikke spændes i skruestik, så vil delene bøje der hvor kæberne er, det er bedere med en blød bøjning, som Palle foreslår.
MVH Dyrevennen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-04 03:06

Hvad med at lukke dit spørgsmål??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-02-04 00:16

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : alaskan

Dato : 23-04-04 12:34

sorry.......
Tak for svaret pallebhansen.