/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Rottefælden/Rottehullet
Fra : molokyle
Vist : 645 gange
200 point
Dato : 10-01-04 14:32

Rotter på loftet eller... ?

ANDEN tråd døde, så derfor denne døde rotte

</ROTTEFÆNGEREN>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-04 14:46

Jeg skal til nassefrokost.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:49

emesen -> Så pas på du ikke falder i søvn. Håber vi finder ud af den der AFK smiley

Ps. Savner nu stadig mango og mango's fine humør og indlevelsesevne

Kan I ikke ROTTE jer sammen og finde mango. Mango er go' at kramme >>>>>>>>>>>>>>>>> X <<<<<<<<<<<<<<<<<

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-01-04 14:49

Så røg jeg sgu i fælden
I dag er jeg på vandvognen, så jeg må vel nærmest betragtes som en slags vandrotte.
Så godt andegården var blevet lidt lang

din mailboks må sgu da være slidt op
mvh
vandrotten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:51

Nåe nej; det hedder rottefænger og ikke rottekrammer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:54

jmsgruppen -> Min emil er en freemail fra TDC : http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37724

..for så kan jeg følge med, ligemeget hvor jeg er

Når jeg har tjekket ; sletter jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 14:56

Vandrotte? Jeg er nok nærmere en mosegris

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-01-04 16:37

Jeg er rotte iflg. de kinesiske stjernetegn (eller hvad det nu er!) min mor er drage!!!....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 16:43

Heiiii.... skingur : Dét er jeg faktisk også : APRIL ROTTE MAND !!! (..skulle vist helst finde en MAJ KANIN KVINDE ? )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 17:13

Jeg er Maj Kanin Kvinde - men desværre optaget

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 17:39

fridaflip -> Dét er da forhåbentlig ikke korrekt ?

Jeg stiller mig tvivlende i henhold til : http://www.skeptica.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 17:50

Nå, men den er go' nok
Hvor finder du alle disse tossede links?

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 18:31

fridaflip -> Dét vil du ikke vide

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-01-04 19:16

Så er jeg tilbage i rottefælden, som fanger rotter, mosegrise, flippere (fridaflippere) og hvad ved jeg
Frida du godeste, vidste ikke du var kanin....
Jeg har hørt om mænd der "OGSÅ" spiser som en kanin, udover hvad de ellers udøver kaninlignende.. meeeennn hvordan er det nu lige dette foregår når det er kvinder vi taler om

jms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 19:25
Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 19:32

Næe JMS - men der er jo så meget du ikke ved
Måske skal vi "rotte" os sammen

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 10-01-04 19:41

oki
zez i morgen

jms

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 20:24

Rotterne revolterer; nægter at krepere : De vil op... (citat : Røde Mor)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 20:33

Molo hold dig væk fra de der FF øl - du har ikke godt af dem

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 20:38

Nul FF (fridaflip) øl idag. Ama'r !!!

..Hvisker ; med Uro's tilladelse : Irish Coffee til formiddag og Alegranza (spansk rødvin) til aftensmaden (Flæskesteg m. det hele )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 20:42

FF= Fridaflip*LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 21:02

fridaflip ->Jeg tror faktiske jeg tidligere (..bag din ryg) har omtalt 'et par' som; FF & Langnæse ! ..men lad dét nu ligge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 21:06

Kan man godt tale bag ryggen her på Kandu? Tænk det vidste jeg ikke
Du tænker vist på Frede Fup men lad nu dét ligge*GG*

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 21:15

Jo jo.. selvfølgelig kan man tale med ryggen; mod muren f.eks.......

Hrrrrhhh... jeg tørster </ØRKENROTTE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 21:20

Nescafé Guld er godt PRØV det Molo -
du får i hvert fald ikke tømmemænd af det

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 21:34

Uro har skam 'Prestice Coffee' fra Magasin du Nord; men vi tømmer lige den Chilenske og Spanioleren først

fridaflip -> Nu skal du ikke komme med for mange moderlige formaninger. Jeg kan selv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 21:35

Prestige... altså.. selvfølgelig. Prestige kaffe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 21:36

Ihh.. det er da for H..... lørdag aften..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 21:42

*GGGG* netop Mole. Ikke flere formaninger fra min mund. Ka' jo godt selv li' at få en lille fis på en gang imellem

Er hende frk. Uro en MAJ KANIN KVINDE?? eller er hun bare jævn kedelig

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 21:49

Ved ikke ? Kvinders alder du ved. Hest si'r hun. Passer meget godt med hendes bid.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 21:54

Hmmm....NEJ det kende jeg ikke noget til*LOL*
Kun ved jeg, at vi ikke bliver yngre men pyt med det - vi blir' sgu da klogere

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:04

Jeg ved ikke med klogere.. , men ældre bli'r vi da ..og fattigere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 10-01-04 22:11

Ja,ja det kan godt være i har rotter på loftet,men det er ikke så slemt,så skulle i prøve at have mosegrise og muldvarper i haven,det har jeg,og i kan tro det er ikke spor sjovt,for jeg tror det smitter,for jeg har da rotter på loftet og mus i knæene.Kan i stik den.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:21

Bølger i håret, vand i knæene og sommerfugle i maven ?

Stik dén du...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 10-01-04 22:37

og svømmehud mellem tæerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:45

En skrue løs, en plade i hovedet og én i hånden (..jeg ved ikke engang, hvem de er med?), fuglebryst og kalveknæ

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 22:46

Håber I kunne læse ovenstående? Det var nemlig skrevet med kragetæer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 01:37

Ja det kunne man godt se.
Hvordan indsætter jeg smileys til mine indlæg;Jeg har været inde og kigge hvor alle smileys er,men da jeg ikke er så klog,kan jeg ikke finde ud af det.Håber en eller anden kan hjælpe mig.
mvh.jyttejo.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-01-04 01:42

kig under "kom godt i gang"

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 01:48

Tak men det har jeg gjort, jeg har enda printet det ud med smileys.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-01-04 01:52

jamen det er ret nemt...

: - )

giver fx

Du skal bare skrive uden mellemrum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-04 13:34

jyttero -> Her ser du listen over Smiley's her på kandu.dk : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

Umiddelbart til højre for hver Smiley er der nogle tegn som du skriver (evt. mærker af og kopierer) i din kommentar og ...Vupti !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 16:27

Meget glad, øv nu har jeg lige synkroniseret nogle af smilleys,men jeg tror ikke det virker.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 16:30

tak for hjælpen molokyle, det ser ud til at virke aligevel.
mvh.jyttejo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-04 16:37

Molokyle - kan man få hjælp her uden at få point.
Den der smiley som er rasende, bruger to lodrette streger..........wonen lavs di
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-04 16:40

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-01-04 16:46

..eller ?

Sådan emesen : Enten åbner man notestblok og skriver : ' :- Alt Gr+´Alt GR+´ ' og kopiere det ned i kommentaren eller også kopiere man det direkte fra : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 16:52

emesen du skal ikke være så :oll næste gang skal jeg har spørgsmål, skal jeg nok gå ind under den kategori.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-04 16:54

Ja ja det kan jeg da godt........var bare lidt nysgerrig om hvordan de lodrette streger laves.
Ohøj det gøres direkte |||| med din Alt Gr +´ = | så nu kan jeg blive gal - hvis det er.
Emesen.
PS. Det var et nemt spørgsmål, så jeg vil nøjes med 10p

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 16:55

Emesen jeg lavede en fejl, jeg mente du ikke skulle være :-ll
håber dette virker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-04 16:57

jyttejo ............ DET VAR IKKE NOGEN HENTYDNING............SLET IKKE.
Emesen.

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 16:58

:-ll :-ll

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-04 16:58

prøver lige

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 17:00

Ok emesen så er du altså ikke :-

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 11-01-04 17:02

Den med rasende vil ikke virke,så jeg har stadig noget at arbejde med.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-04 17:05

Nej nej men jeg kom til at huske en forklaring på disse smiley hvor jeg gik udenom netop denne fordi jeg ikke vidste hvordan man laver de lodrette streger.
Emesen.
PS. Jeg kan bedre lide at være sur end gal................hvis det skulle være.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-01-04 17:09

Hold Alt Gr knappen nede mens du trykker + og så ´ ned (tasten ved siden af +)
(ophæver hinanden)

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 12-01-04 00:30

Emesen jeg kan godt forstå du heller vil være end rasende

Kommentar
Fra : jyttejo

Dato : 12-01-04 00:33

Ju hu, som I kan se så lykkedes det, så jeg er så

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-04 09:40

Citat
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,
kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-01-04 13:23

hejsa..... molo nu har du ikke igen en død rotte hængende ud af munden..så halen kommer ud mellem tænderne?

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-04 15:01

tutfis -> Hvad får dig dog på dén tanke ? Fy skamme...

Jeg er på toppen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-04 15:04

Jeg har været så øko-flippologisk som nogen de sidste par dage. Lidt saft i lørdags ..nuvel. Motion har jeg sgu også dyrket

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 16:55

flippologisk Institut. Jamen det er jo min adresse
Saft dækker jo over en masse muligheder Molo Må vi høre??

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 17:10

Pas nu på du ikke får en tennisalbue, af al den motion.
Flippologisk - er det noget med at flippe bagover og blive liggende et par dage.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 17:15

Hvorfor blive liggende Ems med mindre der selvfølgelig er en god grund til det.
En brækket ryg fx

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-04 17:20

fridaflip -> Følger du slet ikke med? Dato : 10-01-04 21:36

emesen -> Flippølogisk måske... I hvert fald Yougurt, grøntsager, brød og ost

Motion ? Min cykel har lige haft det med kun at ville køre i første gear ..der er syv

Ps. ..nu er det altså AFK for idag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 17:26

Jamen nogle drikker da mælk - selv på en lørdag

Frida.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-01-04 20:10

molo...... husker bare noget om en død rotte ud af munden....og diskusionen om det evt istedet for var en snor fra en tampax.... så jeg undrede mig bare

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 20:23

Se det for dig tutfis Molo vågner en søndag morgen op ved siden af en frk.
Går på badeværelset og opdager den der snor hængende ud af munden
Mon ikke han så tænker "Please - let it be a Tea bag"*LOL*

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 20:31

Kogende vand - ned med posen - lad det trække lidt, men ikke for meget for så bliver drikken for stærk.
Emesen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 12-01-04 21:13

why ska jeg se mig for frida?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 21:18

tutfis........
Se det for dig tutfis = forestil dig det = tænk hvordan det ville se ud = OSV

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 12-01-04 22:08

Tak Ems

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-01-04 22:10

Du bist willkommen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 10:08

The skal ikke drikkes af poser. Af en go' Darjeling kommes ca. tre små teskefulde i en forvarmet kande, der så overhældes med kogende vand. Theen trækker ca .5 min., hvorefter den hældes over på en anden ligeledes forvarmet kande. Drikkes af en hvid thekop med blå underkop fra stellet Blaa Eld, med en teskefuld rå sukker. Dertil ingefær bisquit's : Uhhm...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 13-01-04 12:37

Ja, så er det rigtig the, men konen forstår ikke forskellen på rigtig the og posethe, så jeg drikker kaffe.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-01-04 12:53

frida jeg er med.....
var bare meget langt væk igår....
afleverede jo bachelor i går og havde siddet hele søndagen i ca 11 timer for at gøre det færdig; skrive færdig, rette, fjerne de 4 sider som jeg havde for meget....
i kunne da bare har læst tidens kvinder for ca 3mdr siden var det et lækkert billede af sådan et tilfælde...

ska nu
tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 12:53

Varla -> Såd'n er det med koner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 12:55

Ja, det er jo en bette menighed, der er tilstede idag. Er alle gået fuldstændig i koma for tiden?

Eller har de rottet sig sammen andetsteds

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 12:57

Nåe.. en tutfis havde dog lige sneget sig ind imellem.. men nu er den også gået på puden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 13:18

Her kan I se hvad jeg sidder og roder med, når ikke lige jeg hygger mig her: http://www.red3d.com/cwr/boids/

Jeg er igang med at implementere nogle 'smarte' algoritmer til BOID's i Java. Istedet for en global matrix, der beregnes sekventielt i hver tidsstep, prøver jeg med en algoritme, der styrer hver BOID individuelt og lader dette BOID objekt køre i sin egen tråd. Puha.. det er sgu ved at blive lidt langhåret, men jeg regner altså heller ikke at være færdig før om et års tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 13:24

Complexity er jo en af mine kæpheste og jeg blev inspireret af at læse denne udmærkede bog : http://www.tnellen.com/ted/tc/complexity.html

Mht. til BOID's vil jeg prøve at skrive en Set-Up editor med GUI, så alle kan lege med uden at skulle læse på uni først

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 13-01-04 14:20

jeg er da her molo...... fik ikke får nemlig gæster senere så skal rydde op osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 14:51

Så har du jo nok at se til. Jeg vil tage ud at besøge de gamle på Ama'r ved 3 tiden.

Moar... Du ved jo januar er en dyr måned. Jeg har betalt al muligt og nytår var også en dyr fornøjelse. Kan du ikke hjælpe mig med lidt p.... Har du syet knappen i den skjorte jeg gav dig med, da vi var i biffen?

Svar : Hvor gammel er det nu, du er blevet? Hér er skjorten og 100kr, men så skal du ikke sige noget til far!

Faar.. Du ved jo januar er en dyr måned. Jeg har betalt al muligt og nytår var også en dyr fornøjelse. Kan du ikke hjælpe mig med lidt p.... og har du ikke noget smøreolie, mit gear på cyklen trænger.

Svar : [hør] Hvor gammel er det nu lige du er..? Her er olien og 100kr, men sig ikke noget til din mor!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-04 15:28

øhh.. nixen bixen ikke idag. Nu pisser det ned og jeg har ikke regntøj med.

Nå, så rumsterer jeg da bare videre med mine små BOID's. Det ville nu nogen gange være rart med multibel arv i Java, ligesom i C++, ..nu må jeg ty til agregatklasser istedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 13-01-04 23:05

Molo du er en kylling
Jeg har lige tænkt over, at det er frygtelig lang tid siden vi har set/hørt noget til Mango.....
Håber da at hun har det godt - og viser sig igen herinde....

Frida....

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-01-04 07:13

Hejsa Frida.....

ja vi har ikke hørt fra hende....har dog hørt fra hende på msn for ca en uge siden...og hun er så vidt mine informationer kommet godt ind i det nye år og fået web-camera

tutfis

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 200 point
Dato : 14-01-04 09:51

til jer der under jer; kan lige oplyse at mango har det godt..... men holder en lille pause her fra men vender pludselig tilbage med en masse energi....!!!!

tutfis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 10:59

Jeg har også prøvet at råbe mango op. Uden synderligt held.

tutfis -> Jamen, så glæder vi os til mango vender frygteligt tilbage

uffe29 fylder 30 idag : http://www.kandu.dk/dk/spg/30183

..nu skal uffe hedde; uffe30

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 11:05

Tak Tutfis så er vi rolige igen.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 14-01-04 11:18

synte ikke at i skulle gå og undre jer.....

hmm uffe 30 **ss*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 11:33

Frk Uro har stillet en ½ liter Franziskaner Hefe-Weissbier til min frokost. Dét bliver sgu lidt af en oplevelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-01-04 12:36

Dejligt at høre Mango stadig er i blandt os Tak Tutfis.....

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 13:45

Føj, det tog mig HELE dagen at drikke den der hvedeøl. Næe.. må jeg be om FF, hvis det skal være.

Igang med at bixe en kæmpe Chili con Carne sammen til iaften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 14:04

Intelligensdebatten kører stadig derudaf : http://www.skeptica.dk/2002/07_03.htm

Nu må jeg snart få taget mig sammen til den : Definition af Intelligens i Filosofi !!! ..tråd
Jeg har nemlig fået flyttet nogle af mine kloge bøger her hjem til Uro. Det er ligesom folk helt glemmer erkendelsesteoriens (Cognitive science) præmisser.

Hvem er det der skubber hvem rundt inde i kraniet? Er irrationalitet kvadratroden af al ondt. Et spørgsmål om essencen af bevidsthed og mønstre. Osv..

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 18:57

Ga' vide om det virkede at fedte

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-04 19:15

Intelligens er vel en slags evne til at kombinere viden.
Hvis man laver en indviklet, men fæl kombination - er man så særlig intelligent ??
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 19:17

Molo du er et skvat!!.....glem alt det om intelligens og kloge bøger.....
Du ved jo godt, at det ikke har noget med dig at gøre
Gå i stedet hjem og pres en hund eller to fra din mor og far - det er NEMT - og kræver ingen intelligenstest

Frida...

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 15-01-04 19:19

Efter min ringe mening er intelligens evnen til enten at kombinere brikkerne hurtigere /meget hurtigere og/eller at finde flere kombinationsmuligheder til nye og gode løsninger.
Varla

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 19:19

Jamen Ems for pokker - kan du noget fælt og indviklet?? Fortæl

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-04 19:26

Ja - hvis man tilbagekobler en smidttrikker via en kondensator og pullup-modstand, så fremkommer der en "fæl" hyletone.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 19:39

Ja det må jeg indrømme jeg ikke fatter en dyt af - men du har da ret i at det lyder fælt*LOL* Hva' er pullup-modstand? er det noget med Pulp Fiction

Frida...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 19:44

Intelligens kræver blandt andet evnen til at samle, huske, samstille, kombinere, koordinere, distribuere og transformere viden/erfaringer, samt evnen til at stille flere point på højkant på Kandu.dk

Såd'n kort fortalt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-04 20:00

I princippet sidder du >Frida med sådan en. Den kunne lave clock-frekvensen som giver den hastighed din comp arbejder med. Du kan også forme "hyletonen" lidt og skifte med et par modstande og vupti så har du et lille orgel.
Men dette er jo ikke intelligens men bare lidt viden.
Emesen.
Molokyle >"Hvis man laver en indviklet, men fæl kombination - er man så særlig intelligent ??"<
PS. der kommer flere point på, hvis det behøves.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 20:06

fridaflip- > Ved du f.eks hvad en flip-flop er???

Kode
<script type="text/javascript">
function flipflop(ff)
{
FF=0;
ff==FF?1:0;
return ff;
}
</script>

..eller du kan selv C :

Kode
Boolean:
FF=!FF;

Bit:
FF==0?FF=1:FF=0;

Byte/Word:
FF=~FF;

</PROFESSOR VRØVL>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 20:10

Fyda molo.. koks i koden? ..nej den er go' nok. Det var de andres (læs:kandu.dk's) skyld

Kode
Boolean:
FF=!FF;

Bit:
FF==0?FF=1:FF=0;

Byte/Word:
FF=~FF;

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 15-01-04 20:10

Øv!! I er simpelthen for dumme - og jeg gider ikke lege med jer

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-04 20:10

husk enter inden du skriver
[ /code]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 20:10

Jeg gi'r op..

</SURE MULE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-01-04 20:14

Frida - detvardigselvsomspurgte. [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 20:14

fridaflip -> Ha.. så sku' du ha' set den gang jeg var dum..

a. Øv bøv.. Min far er bare dummere end din far
b. Det er da ik' no'et.. : Dét er min mor da osse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 20:21

Jeg glemte helt det berømte børnerim :

Citat
Pump din cykel,
pump den længe.

Pump din mor & far
..for penge !!!

Gør det ofte,
gør det tit...

Pump din Købmand
for Kredit !!!

Fra Ama'r </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 23:42

Rart at være på 0 igen. Genesis.

</MOKLYLEN>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-04 23:45

Flittig, interesseret og følger godt med tutfis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 16-01-04 07:31

ej har i hygget jeg og lukket menes jeg har været væk øvvvvv

ej okay har pivet nok nu

holder mig lidt væk er i eksamensland og slagter alle bare de kigger forkert på mig.
er vist en lille eksamens i disse dage...

øv mangler lige nogle smileys som passer bedre ind

tak molo

tutfis